“Dejligt come back”

20:00
nr. 1 af 23 Restauranter i Nexø
Køkkener: Fransk, Dansk
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Efter en skuffende oplevelse for 2 år siden - på baggrund af mange tidligere gode besøg -SÅ herligt at den gode standard er tilbage. Vi var 4 personer og fik menu med det hele, inkl. vinmenu og kaffe og fik mange behageligt små og velsmagende retter. Delikat og opfindsomt udført. Vinene så fint afstemt og betjening som sædvanlig professionel, venlig og hyggelig. Dejlig aften der lokker til gentagelse.

Tak, PiaG55

Anmeldt 7. august 2021

Fantastisk og super lækker - og opfindsomt - mad med en masse overraskelser indimellem retterne, og hyggelige omgivelser med rigtig sødt og behageligt personale. Top-karakterer herfra!

Tak, X1939FTchristinam
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Formentlig det bedste spisested på øen. Skarp frokostmenu, topklasse vin og betjening, og mulighed for at sidde med hund udenfor. Absolut et must at besøge.

Tak, steffenr91
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt smørrebrød og fantastisk udsigt. Vi blev mætte af 1 stk smørrebrød hver til frokost
Sød betjening - opmærksomt personale

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 714katrinel
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik en rigtig god oplevelse. Maden var spændende, - jeg spiser ikke kød, men fisk, og det blev der taget hensyn til. Betjeningen var god. Kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, pia qvolsbæk m

Rejsende, der kiggede på Restaurant Molen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Molen? Fortæl om dine oplevelser!