Bornholms Sommerfuglepark & Tropeland
Flotte sommerfugle

Sommerfugle parken har rigtig mange flotte sommerfugle og andre sjove og spændende dyr Turen rundt... læs mere

697dannir
Glostrup, Danmark
fra mobile enheder
Dejlig oplevelse

Anmeldt d. 24. juni 2020
Badutten
Bornholm, Danmark
fra mobile enheder

To voksne og to børn, vi brugte måske en halv time inden hos selve sommerfuglene - hvis man er sommerfugle entusiast kan man formentlig bruge længere tid - synes 350,- er i overkanten.

Tak, 375clausb

425 for 1 voksen og 3 børn for 20min...
Meget fine sommerfugle men pris på indgang er lige voldsom nok / ifht hvad man får

Tak, LotteC14
Anmeldt d. 4. juli 2020

Stedet mangler vedligholdelse af planterne og interiør. Ærgerligt, når man betaler 350kr for en familie på fire og stedet ikke er overvældende stort. ( en gennemgang tager 20 min).

Tak, annemU2891KH
Anmeldt d. 4. juli 2020

Super flotte sommerfugle men syntes at entree prisen på 115,- er alt for dyr . Der er ikke meget og se.

Tak, Odyssey498944
Anmeldt d. 24. juni 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted. Fik det helt alene i en halv times tid midt på dagen. Det var en stor oplevelse at gå imellem alle sommerfuglene og se dem flakse rundt.
Især de store atlas sommerfugle var imponerende.
Desuden lidt fisk og insekter samt en fin lille papegøje fløj rundt derinde.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Badutten