“Ikke godt nok!!! ”

Sørens Værtshus Restaurant
nr. 8 af 23 Restauranter i Nexø
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Det forstår jeg ikke, hvordan kan man i højsæsonen løbe tør for pizzaer Kl 19.45 i uge 32, Kom ind i kampen.

Tak, christinabohr

Anmeldt 4. august 2020

Hyggelig sted med venlig betjening. Desværre var vores pizza helt uden smag og hvordan man kan serverer en pizza med så lidt topping udover ost forstå jeg ikke. Øv

Tak, FrequentFlier592599
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Gode øl men musikken med Børge (Jess Holtsø) fra Olsen Banden var ikke noget at skrive hjem om. Ligger midt i Snogebæk

Tak, suzukigsx140065
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Meget lækker pizza. Bunden var virkelig god. Frisk betjening. Hyggelig stemning. Kan varmt anbefales

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 904janer
Anmeldt 5. november 2019 fra mobile enheder

Har været på besøg næsten hvert år Jeg har været på ferie i snogbæk, go pizza og venlig betjening.

Dato for besøg: december 2018
Tak, 5642biasp

Rejsende, der kiggede på Sørens Værtshus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Sørens Værtshus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!