“God mad. Støjende restaurant ”

Sørens Værtshus Restaurant
nr. 8 af 22 Restauranter i Nexø
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Fiskebuffet til 125 kroner er god. Til 180 kan du opgradere til grill buffet. Maden er god, men restauranten er ikke specielt hyggelig og bærer præg af cafeteria stemning med masser af larm og mennesker

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Søren N

Anmeldt 29. juli 2015 fra mobile enheder

En skøn oplevelse
Sjovt sted - vi fik bord bagerst i butikken hvor der var sand på gulvet
Lækrepizzaer gid betjening
Kommer gerne igen

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Michael M. J
Anmeldt 15. juli 2015

Dejlig værtshus/ spillested m masser af hygge og stemning. Vi spiste gode pizzaer, drak fremragende lokale Svaneke pilsner og hørte levende musik, med en dejlig veloplagt Tamra Rosanes. Alt i alt en skøn aften.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Henrik P
Anmeldt 31. august 2014

Hyggeligt sted for alle aldre. Intet negativt. God underholdning og lækre pizzaer, øl og kaffe. Kommer altid igen.

Dato for besøg: august 2014
Tak, 893jettes
Anmeldt 23. juli 2014

Her kommer mange menensker i højsæsonnen - uhøjtideligt og anderledes sted. Min kone og jeg kommer her jævnligt, når "vi er dovne og gerne vil se andre mennesker". Jeg kan alene anbefale stedets piza, bunden er ikke den traditionelle, men den er sprød og pizaen velsmagende (mexican med ekstra chilli og garlic og masser af oliven) det rene guf. Jeg har derimod oplevet svingende kvalitet fra husets køkken.
Om sommeren er der ofte musik.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, 790ErikM

Rejsende, der kiggede på Sørens Værtshus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Sørens Værtshus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!