“God mad men…”
Anmeldelse af Nexo Gamle Rogeri

Nexo Gamle Rogeri
Køkkener: Dansk
Anmeldt 16. juli 2022

Utrolig dejlig fisk, men med ligegyldigt tilbehør i form af bla noget råkost. Stemningen var ussel, som et tarveligt cafeteria.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, MVStrand

Anmeldt 10. juli 2022 fra mobile enheder

Det var sørme en god frokost!
Og kartoffelsalaten til fisken var himmelsk
Vi ses helt sikkert igen

Dato for besøg: juli 2022
Tak, 106elml
Anmeldt 9. maj 2022 fra mobile enheder

Nexø gl. røgeri ligger i den nordlige ende af Nexø, tæt ved den gennemgående landevej.
Var der til frokost sent, her var halvt fyldt af gæster.
God p plads på stedet.
Man bestiller ved lugen og tager selv sine drikkevarer med og herefter bliver maden serveret.
En lille hyggelig restaurant med udsyn på havet.
Maden kom hurtigt og der var rigeligt.
Kvalitet, mængde og pris stemmer så absolut her.
Flinke og service minded ungt personale som var med til at løfte oplevelsen for os.
Kommer igen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Danes55
Anmeldt 20. oktober 2021

Vi fik super lækker mad, men lokalet man sad i (på denne årstid), var lidt sjæleløst. Både fiskefrikadeller og filet var så god!

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, nannaholml
Anmeldt 2. september 2021

Vi har besøgt stedet utallige gange gennem det sidste 1 1/2 år og er aldrig blevet skuffet, det gælder også butikken, sød betjening altid, det eneste, jeg kan sige de mangler, er fedt til deres anretninger med sild(uovertruffen i øvrigt) m.m

Dato for besøg: september 2021
1  Tak, PernilleNielsen2680

Rejsende, der kiggede på Nexo Gamle Rogeri, kiggede også på

Har du været i Nexo Gamle Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!