“I røg og damp 😎🏴‍☠️”
Anmeldelse af Nexo Gamle Rogeri

Nexo Gamle Rogeri
Køkkener: Dansk

Røgvarerne er mange og af høj kvalitet hos Nexø Røgeri. Det er lige før man skal passe på ikke selv at ryge med ind i ovnen, haha... Eller hvad med en røget kartoffel ? Eller måske en røget ost ? Her i Nexø ryges, hvad ryges kan - og det er ikke så lidt!!!
Fik jeg sagt, at også de røgede sild er fremragende?!

Tak, Mer21maid

Anmeldt 10. september 2020

40 minutter før lukketid,vi var ialt 6 gæster på terrassen.
Den ene af os to fik “Sol over Gudhjem” - var meget fin,elegant pyntet med finthakket purløg på den ene filet og med rødløg på den anden.Silden ligeså godt røget som hjemme i Kerteminde.Den anden fik røget torskerogn.Var OK.
Tjeneren havde mere travlt med at gøre status på flaskebeholdningen end at servicere os med den færdige mad fra køkkenet.Sløvt.
Irriterende og ulækre gråspurve på bordene.
Lille parkeringsplads,snæver plads,gode muligheder for skrammer.

Tak, Koiget
Anmeldt 4. september 2020 fra mobile enheder

Vi spiste den dejligste frokost her og sad udenfor og kunne kigge over en mark. Vi fik Sol over Gudhjem og nød dette populære måltid, som vi næsten alle sad med. I Specialmåltidet var også l varm fiskefrikadelle med remoulade.
Hold da, hvor var det smagfuldt.

Tak, 748Rita
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Butikken havde masser af lækker røget fisk og også røgede oste af flere slags. Selve restauranten er lidt mere cafeteria-agtig end andre røgerier vi har været på. Portionsstørrelserne er noget forskellige men det er priserne også, så man kan jo sammensætte som man vil. Samlet et billigt måltid med gode råvarer men som kan findes hyggeligere.

Tak, Kaarethyregod
Anmeldt 23. juli 2020

3 generationer på ferie på Bornholm, som finder dette dejlige sted. Vi fik så lækker frokost allesammen. Personalet var smilede og behjælpelig med vores ønsker. Særligt Emma, som fandt den lækreste dressing til min datter og jeg. Ventetiden var ganske almindelig.
Conona opdelte køer, og håndsprit som var synligt og tilstede.
Stedet her lever op til vores forventninger, og kan herfra varmt anbefales.

Tak, Pedersen926

Rejsende, der kiggede på Nexo Gamle Rogeri, kiggede også på

Har du været i Nexo Gamle Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!