“Sol over Gudhjem. ”

Køkkener: Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Fik smagt sol over Gudhjem. Lækkert lækkert. Rigtig hyggeligt sted. Kan varmt anbefales. Skøn udsigt over Østersøen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, bon271

Anmeldt 29. juni 2016

lækker fiske buffet, rent sted, og skøn stemning, især tagterrassen er værd at fremhæve, personalet er utrolig søde, sommetider er der levende musik og grill, her kan vælges liidt andet end fisk. Det er et hyggeligt sted.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Anita H
Anmeldt 28. juni 2016 fra mobile enheder

Det var udmærket.. Vi bestilte begge fiskebuffet, så vi kunne smage lidt forskelligt. Fiskefrikadellerne smagte godt og hjemmelavet, resten var nogenlunde, det var lidt ligesom i supermarkedet. Stedet passer fint til en omgang frokost, ikke meget hygge over det :)

Tak, Saranda L
Anmeldt 27. juni 2016

Fiskeretterne var gennemrøget og tørre ( kan de så holde flere dage?) - Sol over gudhjem fås bedre og friskere i et supermarked. Kedeligt møde med et minde om frisk og lækker fisk.

Tak, bk1945
Anmeldt 26. juni 2016

Besøgte røgeriet i forbindelse med en udflugt. Det passede med vores frokost. I stueetagen var der fyldt godt op. Vi bestilte vores mad, selvfølgelig "Sol over Gudhjem". og drikkevare. Vi fik udleveret en "klokke". og så os om efter et sted at sidde. Der gik under 5 min. så var vores mad klar, det var hurtigt, når man så hvor mange gæster de havde. Vi fandt en plads på 1. sal, og nød vores mad. Absolut et sted der er værd at besøge.

Tak, OleHeeJensen

Rejsende, der kiggede på Gudhjem Rogeri, kiggede også på

Har du været i Gudhjem Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!