“God og lækker tapas oplevelse”

H8 - wine, tapas & juice bar
nr. 5 af 24 Restauranter i Nexø
Anmeldt 30. juli 2022 fra mobile enheder

Rigtig god mad. Vi fik tapas og burger. Det var en god oplevelse med god og venlig service. Dejlig udsigt og god stemning.

Tak, idamra

Anmeldt 16. juli 2022 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed, med kig ud over havnen og siloen (som vist skal rives ned). Maden var virkelig god, den bedste vi har fået/smagt på Bornholm! Eneste ønske (og grunden til fire stjerner) ville være en børneret på menu-kortet - fx et tapasfad til børn med brød, smør, grøntsagsstænger og pølse/skinke.

Tak, Vibekefs
Anmeldt 14. juli 2022 fra mobile enheder

Lækker tapas med virkeligt godt brød til. Brugeren er også rigtig god! Dejlig afslappet stemning og behageligt personale. Her kommer vi nok igen næste gang vi er på Bornholm.

Tak, 882metteh
Anmeldt 8. juli 2022 fra mobile enheder

Skønt personale og lækker mad! Vi fik tapas og artiskokker og det hele smagte godt. Caféen ligger på havnen med udsigt til havnekanalen og siloen.

Tak, JulieOlsen
Anmeldt 15. april 2022 fra mobile enheder

Lækkert tapasbræt med masser af pølse, lidt ost, brød, grønt og tapanader.
Hyggelig, afslappet stemning hvor der også var plads til et barn på 4.
Ikke så mange borde indendørs, men vi fik bord med det samme.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Relax28832723311

Rejsende, der kiggede på H8 - wine, tapas & juice bar, kiggede også på

Har du været i H8 - wine, tapas & juice bar? Fortæl om dine oplevelser!