“Fluer over alt”
Anmeldelse af Guldbønnen

Guldbønnen
nr. 14 af 24 Restauranter i Nexø

Fluer over alt og lugtede meget grimt, musikken var stressende og alt virkede færdigt og bare klar til opvarmning ( færdiglavet ) vi gik hurtigt igen, før vi fik bestilt, da der var for beskidt samt lugtede for meget grimt, derudover var bordene fedtede

Tak, Andersenanmeldeser

Anmeldt 8. marts 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt en deal til to burgere. Synes de smagte rigtigt godt og stedet var hyggeligt. Ligger ved havnen og det er et sted med gamle hyggelige møbler. Servicen er der ikke rigtig, der er det mere som et gammelt cafeteria. Vi nød vores burger med en cola og en svaneke øl. Næste gang vil jeg også købe en cafelatte

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Lergravsvej2300
Anmeldt 6. februar 2020 fra mobile enheder

Sød service og god sandwich og en meget, overdådig gang pommefritter.
Ganske fornuftig pris. Der er jo ikke, mange steder der er åben, på denne tid af året.
Vi besøgte også stedet, her sidste år, på samme tid. Samme søde betjening
Stedet emmer af hygge. Elsker de gl møbler og ikke mindst, udsigten ud over vandet.
Vi ses igen.
Tsj og Ms

Dato for besøg: februar 2020
3  Tak, 686TinaJ
Anmeldt 30. december 2019 fra mobile enheder

Fik burger med tunmousse. Det var i orden, men meget ordinær: salat agurk tomat dressing mousse. Meget fin bolle. Det er for dyrt i forhold til kvaliteten. Gode pomfritter. Venlig betjening.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Strabello
Anmeldt 6. november 2019

Fik en god veltillavet burger med lækker bolle.
Venlig betjening og ikke mindst god beliggenhed lige ud til havnen.
Kan anbefales

Dato for besøg: november 2019
Tak, sak3700

Rejsende, der kiggede på Guldbønnen, kiggede også på

Har du været i Guldbønnen? Fortæl om dine oplevelser!