Anmeldt d. 9. juni 2021

Hotellet er i den billigere ende, så til den pris vil jeg ikke klage over værelset, som var ganske fint, og morgenmaden som var helt OK. Rummet havde også en dejlig altan, med eftermiddagssol - MEN hotellet har en hoppepude, som kører helt til kl 21.00, pumpen til denne pude er tilsyneladende defekt, den udsender en høj meget irriterende støj, som tydelig kan høres på alle altaner og terasser, den generede os så meget, at vi var nød til at spille høj musik for at maskeren støjen - ellers kunne vi ikke bruge altanen. Vi påpegede selvfølgelig problemet til receptionen, og fik det pudsige svar at "Ejerkredsen har godkendt støjniveauet" - nå men ved i hvad "Ejerkreds", vi kommer nok ikke igen!. Blev hoppepuden benyttet af hotellets gæster? - Ja, i de tre dage vi var der, var der ét barn der brugte den i ca 10 min.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Flyer824105
Nicoline Hansen, Andet hos Dueodde Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juni 2021

Kære Gæst

Vi er glade for, at du synes om vores værelser og morgenmaden, men vi er selvfølgelig meget ked af, at du har oplevet støj fra pumpen til hoppepuden. Grundet et defekt kugleleje i pumpen har den desværre støjet for meget i nogle dage. Fejlen er udbedret nu, men vi undskylder meget din ulejlighed – og at vi for sent opdagede denne fejl på pumpen.

De bedste hilsner
Dueodde Badehotel/Nicoline

Anmeldt d. 9. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted, lige op til skov og ik så langt til strand.
Så er det sagt. Værelse lugter gammelt....også hvergang man kommer tilbage.
Der er lidt slidt.....
Cafe morgenmad, tja fik mad.
Området, bygninger mv er slidte, hegn og blomster kasser rådnet op, væltet. Ukrudt mv. Kunne godt løftes noget i niveau med bedre vedligeholdelse.

Skraldespande placeret mellem bygninger så lugten spreder sig. Find andet sted, ik lige op af beboelsen.

En opfording til bornholmerne. Det virker som om i er blevet for forvente med at turisterne bare kommer. Jeres åbningatider i butikker, på campingpladser og flere andre steder er ikke turistvenlige. Lukket fra 13 lørdag, Lukket om søndag. Flere steder med morgenbrød åbner først 0730, osv osv. På nu på i ikke bliver for selvfede. Jeg mener, lever i ikke for en stor dels vedkommende af turister.....

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Kenneth Bull H
Team Bornholm, Andet hos Dueodde Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2021

Kære Kenneth

Mange tak fordi du deler din oplevelse med os.

Jeg er glad for, at du synes Dueodde Badehotel er et dejligt sted, der ligger godt placeret lige ved siden af skoven og stranden.

Jeg vil sørge for at videregive din feedback til den daglige bestyrer på feriestedet, således punkterne kan blive efterset. Du skal vide, at vi sætte stor pris på, at du fortæller os det, således vi har muligheden for at gøre det bedre!

Jeg håber vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen på Dueodde Badehotel igen :-)

Nicoline / Dueodde badehotel

Anmeldt d. 21. juli 2020

Så absolut en skuffelse. Værelse 201 var fint og rent, og absolut ikke mere end det. Megadårlig seng, afløbet på badeværelset stank efter bad, og værelset var bare slidt. Altanen vendte ud mod haven, men ikke en chance for sol og virkelig klamt med gulvtæppe..
Morgenmaden var dog nok den største skuffelse. At kalde det morgenbuffet er slet og ret løgn. Det har aldrig været i nærheden af en morgenbuffet.

Værelsestip: Larm fra haven af de legende børn..
Dato for ophold: juli 2020
Tak, 600birgittet

Kære Birgitte

Tak fordi du har givet dig tid til at skrive en anmeldelse om os.

Jeg er glad for, at det værelse du boede på var fint og rent. Vi har tjekket op på den øvrige feedback du er kommet med til værelset, og udbedret de nødvendige ting, således fremtidige ophold bliver endnu bedre.

Hvis du ønsker sol, er du altid velkommen til at gå ned i den store fælleshave, der ligger foran ferielejlighederne. Her er der kun adgang for ferielejlighedernes gæster, og solen skinner ned det meste af dagen. Derudover ligger en af Europas bedste sandstrande kun en kort gåtur derfra, og her er der rig mulighed for at slikke sol eller bade.

Du må meget gerne sende mig en mail på info@teambornholm.dk, med de ønsker og forbedringsforslag du har til morgenbuffeten, således de kan blive taget med i vores fremtidige overvejelser for hvad morgenmaden skal bestå af.

Jeg håber meget på at høre fra dig!

Nicoline / Dueodde Badehotel

Anmeldt d. 20. juli 2020

Der ventede os et frygtelig dobbeltværelse på dueodde badehotel, da vi åbnede døren til rum 109.

På billederne inden vi bookede fremgik dobbeltværelserne lyse og lækre - godt nok uden altan, men det kan man leve med.

Det værelse vi fik tildelt levede på ingen mulig måde op til viste billeder på nettet. Rummet var slidt og mørkt med ledninger rundt i loftet, lysebrune vægge, et skab - der var proppet med koste og spande, gamle møbel, to enkelsenge - der sod sammen, fra hovedpuden kiggede man direkte om bag køleskabet - hvor støv og ledning hang. Badeværelse var fra da hotellet blev bygget - gulvet bulede og hele rummet var lavet i plastik. Det værste var dog, at bo ud til parkeringspladsen med rullegardiner, der ikke var brede nok, så folk kunne kigge ind.

Intet mindre end en frygtelig oplevelse - for en feriestart.

Vi kunne simpelhen ikke holde rummet ud og tjekkede ud dagen efter indtjekning, da teambornholm heldigvis var lydhøre og tjekkede os ind et andet sted.

Det værelse (ligegyldigt om det er et lavprisværelse eller ej), kan man simpelhen ikke være bekendt at leje til gæster og sket ikke til de priser.

Man bør have nogle krav om standart før man tillader at leje, de forskellige lejligheder/værelser ud for de private ejer. Værelse 109 bør renoveres, før det lever op til billederne fra hotellets hjemmeside og før andre får samme dårlige start på ferien som os.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, stephaniehL5365YM

Kære Stephanie

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, at du havde en dårlig oplevelse. Du har ret i, at der findes forskellige typer lejligheder og værelser på Dueodde Badehotel. Du havde valgt et lavprisværelse, men derfor skal du som gæst selvfølgelig stadig føle, at du får god værdi for pengene. Generelt vender næsten alle værelser ud mod haven og skovområdet (i retning mod havet), men jeg kan godt følge dig i, at netop lavprisværelset nummer 109 har en mindre god beliggenhed ud til parkeringspladsen. Vores normale procedure er, at dette værelse bliver udlejet som det sidste værelse – og at gæsterne altid bliver informeret om beliggenheden ved booking. Jeg beklager meget, hvis dette ikke er sket i dit tilfælde.

Værelse 109 bliver renoveret til sæson 2021, således at det kvalitetsmæssigt kommer på et højere niveau.

Jeg er glad for, at Team Bornholm hjalp jer med at finde en løsning, men jeg ville selvfølgelig ønske, at I helt havde undgået denne oplevelse.

Nicoline / Dueodde Badehotel

Anmeldt d. 24. februar 2020 fra mobile enheder

Særdeles god beliggenhed og hyggeligt miljø. Dejligt indrettede lejligheder med fin terrasse og meget kort ned til dejlig strand med det fineste sand. Flot gåtur langs vandet og stranden til Snogebæk.

Dato for ophold: juli 2019
2  Tak, DenmarkCopenhagen_9
TeamBornholm, Kommunikationsmedarbejder hos Dueodde Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2020

Tusind tak for din flotte anmeldelse - den er vi rigtig glade for! :)
Vi håber, at vi må få fornøjelsen af at byde dig velkommen igen i fremtiden.
Mange hilsner fra Dueodde Badehotel / Camilla