Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline157 $
eDreams157 $
Agoda.com157 $
Tripadvisor157 $
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt d. 31. juli 2021

Min kæreste og jeg havde 4 dage på “badehotellet” - Vi havde godt læst på forhånd, at maden ikke var noget at råbe hurra for, men det var bestemt også hold i den udmelding. Der er alt sammen præfabrikeret, og bake off. Men hvis man kan lukke for smagsløgene, og bare bruger det som benzin på kroppen, så er alt fint. Det gjorde selvfølgelig, at vi spiste ude hver aften, og ikke gad deres a lá carte - og buffet.

Vi havde et dobbeltværelse, med altan i stueplan. Rolig omgivelser, uden larm og gener. Men det var som at træde ind i mormors kolonihavehus. Alle møbler, og inventar var blevet glemt tillbage fra 90’erne - Bortset fra Badeværelset. Det var super lækkert og nyrenoveret.

Det lille Poolområdet er der kamp om pladserne. Mange mennesker laver det klassiske “ jeg ligger lige vores håndklæder her - mens vi spiser morgenmad. Dog gør medarbejderne ikke noget ved det. Men fin lille pool, som er godt fyldt med børn som springer i fra kanten.

Personalet i resturent’en virker rigtig service mindet. Og gør hvad de kan, for at kompensere for maden ;-) men ud over det så er der ikke meget service. Vi blev ikke spurgt, på noget tidspunkt, om vi manglede noget, eller hvordan vores ophold havde været ved check out ( hvilket undre mig virkeligt meget)

BALKA STRAND!! Den er lækker. Det er helt klart det bedste ved lokationen. Det ligger 5 min gåtur fra hotellet, og er en af øens pæneste og bedste sandstrande.

Så hvis du er +60 , eller en familie der har brug for ikke at skulle lave mad, og se ungerne hygge sig i poolen, mens du læser en bog, så er det stedet!!

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Olesen89
Anmeldt d. 20. juli 2021

Vi er ovenud tilfredse med ALT. Bor hel ugeneret i dejlig lejlighed med terrasse, hvor hunden kan stå bundet i skygge når vi ikke er på tur her på skønne Bornholm. Morgenmaden er udmærket, dejligt pool område, opvarmet pool med mange liggestole og parasoller. Venligt personale og fin rengøring. 75 meter til fantastisk strand, forskellige aktivitets muligheder og services på hotellet. Rent og pænt overalt både ude og inde. Vi kan kun give hotellet vores varmeste anbefalinger

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 385lenek
Anmeldt d. 3. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde 3 dejlige overnatninger her. Gode værelser og rigtig fin service. Vi kommer gerne igen og besøger Strandhotel Balka Søbad. Bemærk den smukke reception med flotte møbler, der er designet af Verner Panton

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, gittemai
Anmeldt d. 10. oktober 2020

Vi mødte megen gæstfrihed allerede da vi tjekkede ind. Dejligt værelse og mulighed for skøn svømmetur i hotellets swimmingpool. Mulighed for at få bord til aftenens 3 retters menu.God morgenmad hvor vi fik mulighed for at smøre os en dejlig madpakke til vores kommende vandretur/dag.En god oplevelse på vores dejlige vandretur på skønne Bornholm

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, sofusk643
Anmeldt d. 19. august 2020

50m fra stranden ligger små lejligheder i lave længer i en lysning i skoven, rundt om en svømmepøl og legeplads.
Restaurant med stor terrasse, hvor der både serveres morgen- og aftensmad. Hyggeligt på en lidt bedaget 70'er måde.
Her kommer mange busser med danske og tyske charterturister. Morgenmadsbuffeen var alsidig og de blødkogte æg dejligt bløde, men rundstykkerne var tørre, juicen var sød saftevand (ikke frisk juice) og rørægget havde konsistens som gummi.
Alt i alt en lidt blandet oplevelse for et midaldrende par, men virker ideelt til en børnefamilie.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, IvyogJesper