eDreams
ZenHotels.com
FindHotel
StayForLong
Anmeldt d. 10. oktober 2020

Vi mødte megen gæstfrihed allerede da vi tjekkede ind. Dejligt værelse og mulighed for skøn svømmetur i hotellets swimmingpool. Mulighed for at få bord til aftenens 3 retters menu.God morgenmad hvor vi fik mulighed for at smøre os en dejlig madpakke til vores kommende vandretur/dag.En god oplevelse på vores dejlige vandretur på skønne Bornholm

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, sofusk643
Anmeldt d. 19. august 2020

50m fra stranden ligger små lejligheder i lave længer i en lysning i skoven, rundt om en svømmepøl og legeplads.
Restaurant med stor terrasse, hvor der både serveres morgen- og aftensmad. Hyggeligt på en lidt bedaget 70'er måde.
Her kommer mange busser med danske og tyske charterturister. Morgenmadsbuffeen var alsidig og de blødkogte æg dejligt bløde, men rundstykkerne var tørre, juicen var sød saftevand (ikke frisk juice) og rørægget havde konsistens som gummi.
Alt i alt en lidt blandet oplevelse for et midaldrende par, men virker ideelt til en børnefamilie.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, IvyogJesper
Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig godt hotel- søde venlige personale - lækkert mad- pæn rent hotel - og lækre omgivelser- mega lækkert poolområde og Terrasse .Dejlig tæt på strand- lækker morgenmad buffet.- kommer gerne igen - 5 stjerner herfra.

Dato for ophold: august 2020
Tak, StellaL1324
Anmeldt d. 11. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet er af ældre alder, og yderst velholdt. Mega meget charme. Synes prisen harmonere med hvad man får. Poolen er opvarmet og super lækker. Hotellets bar har også et fint udvalg og god betjening. Pris og standard matcher.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, metteolsen
Anmeldt d. 29. juli 2019 fra mobile enheder

Vi havde tre overnatninger midt juli. Dobbeltværelse med kitchen-nette. Værelset var ok. Et nyt tæppe lugtede, men dejligt med køleskab og kogeplader. Der var morgenmad på hotellet, en morgenbuffet med mange muligheder - men kvaliteten var i bund. Bakeoff-brød og marmelade fra spand. Pænt rettet an. Første dag fik vi buffet til aften - lad vær!
Stranden lå 300 m. væk. Flot hvid sandstrand med gode bademuligheder - der var mennesker men langt fra overrendt.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 714pedere