“Ikke den store oplevelse. ”
Anmeldelse af Romo Pandekagehus

Romo Pandekagehus
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Ikke den store oplevelse, hverken smagsmæssigt eller synsmæssigt. Pandekagen var tæt på smagsløs og virkede tør i det. Lang ventetid.

Tak, Wicthor

Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Blev lidt skuffet over kun at få 7 churros for 44kr. Derudover virkede det lidt uprofessionelt, men hurtig servering.

Tak, Schoggy
Anmeldt 31. maj 2020 fra mobile enheder

Mage til dårlig oplevelse skal vi lede længe efter. Der var ca. 10 på arbejde og halvdelen stod og gloede i deres telefon. En anden skar grøntsager som om hun virkelig ikke brød sig om sit job. Efter mange mange MANGE minutter kom der endelig betjening, og vi var ca. 15 i kø, og halvdelen var kørt igen uden betjening. Der blev ikke sagt hej og servicen af damen bag disken var ikke eksisterende. Absolut ikke et sted vi behøver besøge igen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 689mettek
Anmeldt 10. september 2019

Valgte pandekagehuset til en kop eftermiddagskaffe med pandekage. blev hurtigt serviceret og fik en kæmpe portion, en stor pandekage med is og alt for meget flødeskum, den ene af os fik med nødder og Contreau og den anden med Nutella, men det smagte godt og prisen var yderst rimelig. Stedet var rent og pænt.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Hans L
Anmeldt 7. august 2019

Vi kom forbi efter vores aftensmad og ville have en softice og nogen en pandekage og belgisk vaffel. Kl. var vel omkring 20.30, og de blev nærmest fornærmede over at vi kom på det tidspunkt. Pandekager og den belgiske vaffel var virkelig dårlig ligesom servicen.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Niels B

Rejsende, der kiggede på Romo Pandekagehus, kiggede også på

Har du været i Romo Pandekagehus? Fortæl om dine oplevelser!