“Gode pasta retter”

Caprice Kitchen Bar
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 10. august 2018

Spiste her en enkelt aften under vort ophold på Lesbos. Fik til forret forskellige dips sammen med pitabrød. Til hovedret fik vi hver sin pasta ret. Kæmpe velsmagende portioner. Fruen kunne langt fra spise op. Fik tilbudt resterne med hjem, men havde ingen mulighed for at opbevare dem.

Tak, Bjarne F

Anmeldt 2. maj 2018 fra mobile enheder

22 mennesker fik god mad. Vi bestilte et udvalg af retter, som blev fordelt i portioner hen over bordet. Brød, tzatziki, salat, blæksprutte, kød,fisk og dessert. Super god mad. Rigeligt og bestemt ikke dyrt.

1  Tak, kirstenbonnenr
Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Fik en god service og god frokost. Maden kom forholdsvis hurtigt og var ikke bare kastet op må tlf

1  Tak, Therese H
Anmeldt 25. juni 2017 fra mobile enheder

Servicen var helt i top, maden var indbydende præsenteret og smagte fantastisk. Var uden tvivl den bedste restaurant i Skala Kallonis af alle dem vi prøvede.

1  Tak, danj582
Anmeldt 9. august 2016 fra mobile enheder

Et rart og hyggeligt sted på stranden. Maden var rigtig god og betjeningen var høflig og venlig. Portionerne er ikke så store, men det går an.

1  Tak, Katrine S

Rejsende, der kiggede på Caprice Kitchen Bar, kiggede også på

Skala Kallonis, Lesvos

Har du været i Caprice Kitchen Bar? Fortæl om dine oplevelser!