“Pliiing”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Anmeldt 25. juni 2017 fra mobile enheder

Vi kom udenfor primetime og var de eneste kunder på restauranten, det bar tydeligt præ af at alt maden var genopvarmet og på ingen måde frisklavet! Servicen var dog fin

Tak, dan j

Anmeldt 31. august 2016 fra mobile enheder

Vi spiste her en enkelt aften. Det var en fejltagelse. Lammekoteletterne smagte af får, og lignede slet ikke en udskæring af lammekoteletter. Stedet er fyldt med børnefamilier, så der er meget larm. Dog er udsigten smuk ud over havet, men den udsigt kan man også på de to andre restauranter på begge sider af denne.

Tak, kiwi2860
Anmeldt 3. juli 2016

Maden var god og udvalget rimeligt. Personalet var meget venlige og opmærksomme uden at det blev for meget. Priserne var lave. Beliggenheden ud til vandet var fantastisk

Tak, Martin F
Anmeldt 20. juli 2015 fra mobile enheder

Vi endte med at gøre Sampo til vores stamsted på ferien. Vi havde vores lille datter med, og personalet gjorde et stort nummer ud af at hygge særligt meget om hende, også når hun var træt og urimelig. Vi smagte flere forskellige retter, og alt var lækkert og veltilberedt. Dog er deres burgerboller meget sprøde, tilgengæld er deres pizzaer ikke mindre end guddommelige desuden kunne vores datter få babyportioner af maden til meget billige penge. Alt i alt havde vi nogle dejlige madoplevelser på Sampo.

Tak, Tina J
Anmeldt 20. juli 2015 fra mobile enheder

Super venligt personale og god stemning. Maden god specielt til børn. Ungerne var vilde med pizza speciale og deres spaghetti

Tak, Mads J

Rejsende, der kiggede på Sampo, kiggede også på

Skala Kallonis, Lesvos

Har du været i Sampo? Fortæl om dine oplevelser!