Anmeldt 31. august 2016 fra mobile enheder

Vi havde et dejligt ophold på dette hotel, værelset var fint, med balkon ud mod bjergene. God og venlig service, her manglede ingenting. Personalet var altid klar til at hjælpe. Poolen er dejlig, og vi fik også en god frokost i privaten. Stedet kan varmt anbefales!

Overnattede: august 2016, rejste med venner
Tak, kiwi2860
Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Hotellet fremstår slidt, men rent. Personalet er noget af det mest imødekommende jeg har mødt, og det er i høj grad deres fortjeneste hotellet for 4 stjerner. Badeværelset er slidt og småt. Alt på værelset fungerer og her var fred og ro. Poolen var ren og stranden var tæt på og skøn.

Overnattede: august 2016, rejste som par
1  Tak, Katrine S
Anmeldt 12. juli 2016 fra mobile enheder

Lækkert RENT hotel.
Flinke hotel personaler med gode fif til hvordan man lettere kommer til ønskede destinationer.

Poolen er ren, og hotellet ligger direkte ned til stranden hvorfor der er lækre vindpust i ny og næ i blandt de 31 grader ☀️
- tæt ved ca. 100 m ka der med fordel lejes cykler og ca. 200m kan det lejes scooter!

Det let tilgængeligt at komme ind til de større byer vha. Scooter og hovedvejene.

Ca. 500m nede af vejen ligger havnen og Strandpromenaden hvor der forefindes lækre restauranter helt tæt på vandet (læs: på terrasser bygget på stranden).

Der er ikke mange unge mennesker, og helt rolig og støjfrit om natten.
Aircon virker upåklageligt OG lydstille.

Wifi virker OK med lidt svingende signal.

Helt klart et hotel som lever op til dets info, billeder og pris !

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Sikita S
Anmeldt 3. juli 2016

Hotellet er pænt i fællesområderne og har en nydelig have. Værelserne er ikke så store og virker lidt slidt. Da jeg ankom var jeg lidt skuffet over standarden på værelserne, men alt virkede som det skulle. Aircondition virkede perfekt og støjsvagt. Personalet var meget flinke og imødekommende. WiFi virkede perfekt. Vi kunne sidde på altanen og streame film på 3 enheder samtidigt. Vi oplevede WiFi dækning på det meste af hotellet. Morgenmaden var ikke overdådig, men ganske udmærket. Beliggenheden synes jeg var fantastisk. Rolige omgivelser uden for meget trafikstøj og et godt udgangspunkt for ture i lejet bil rundt på øen. Der var udmærkede spisesteder i nærheden. Der var også skøn natur i nærområdet med spændende dyreliv. Jeg har ikke besøgt andre hoteller på Lesbos, men når jeg vender tilbage vil dette hotel bestemt være mit første valg.

• Overnattede: juni 2016, rejste med familie
1  Tak, Martin F
Anmeldt 21. august 2015

Vore ferie i Skala Kallonis havde næppe været SÅ fantastisk som den var hvis ikke det var for personalet på dette hotel. Servicen var i top, man kunne spørge om alt, få hjælp til at komme rundt på øen og generelt blive behandlet umådeligt godt. Vi fik hjælp til at finde præcis de attraktioner og oplevelser som passede til vores behov (distance, økonomi og interesse) Og følte os over-all meget specielle, dog fik jeg det indtryk at de gave denne specielle service til alle deres gæster !
Lækkert hotel, man kan se havet fra poolen (så man kan hurtigt veksle mellem hvor man bader) Tæt på byen, men langt nok ude til ikke at høre Sugar Bay bar når de spiller musik. Pool baren var åben det meste af tiden, med gode drinks og snacks (og hele retter som også var gode i forhold til hvad en pool bar skal kunne)

Værelserne havde en fin stor altan, vi havde udsigt til bjergene som var ganske fantastisk !

Alt i alt den bedste oplevelse jeg har haft med et 'charter' hotel.

• Overnattede: august 2015, rejste med venner
Tak, Mis8