“Som forventet”

Alexis Restaurant
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Venligt personale men gennemsnitlig mad - stedet er lidt autentisk og. gammelt. Udemærket sted hvisdu ikke har særlige krav

Tak, Finn J

Anmeldt 24. september 2019 fra mobile enheder

Hyggelig sted med venlig familie og personale.
Kan lide gårdhaven.
Fisken smagte godt og vinbladene med ris.
En tak for alt Jeres venlighed.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, 21annig
Anmeldt 1. august 2017

Jeg var på denne hygge restaurant med min familie i juli 2017 - Atmosfæren er SÅ hyggelig herinde. Jeg tror vi blev betjent af den mandlige ejer, som også er ham der laver alle de hyggelige glasting der hang rundt omkring i restauranten - Disse ting var til salg, SÅ fine !! Maden var dejlig og vi fik en karaffel husets vin. Kan varmt anbefale dette sted.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, christinatimm1973
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Super søde ejere , der får en til og føle sig velkommen lækker mad lavet fra bunden.
Bestemt et besøg værd

Dato for besøg: juli 2017
Tak, judithn618
Anmeldt 26. september 2013

Ligger på højre side som et de første. Altid en hyggelig stemning. Prøv fx de grillede sardiner eller frisk fisk. Priserne ok. Mulighed for at afslutte med drink i baren og få en hyggelig snak med gæsterne og værten. Måske lidt overvurderet sted ved sammenligning med andre og bedre restauranter i byen.

Dato for besøg: september 2013
    • Stemning
Tak, Rubin M

Rejsende, der kiggede på Alexis Restaurant, kiggede også på

Har du været i Alexis Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!