Anmeldt d. 10. maj 2022

Vi boede i en etværelses lejlighed med et lille thekøkken. God udsigt til havet og poolen. Fantastisk personale og service. Gratis brød hver morgen. God restaurant og gode drinks ved pool baren. Det eneste minus var at poolen ikke var opvarmet.

Værelsestip: Udsigt til pool og havet.
Dato for ophold: maj 2022
Tak, 687jeanetten
Anmeldt d. 10. maj 2022

ligger rigtigt godt direkte på stranden

rent og pænt

Supermarked på hotel med ok priser for området, som er i den dyre ende

Vi fik 5 % rabat som gæster på hotel ,når de huskede det :)

Gratis brød den første morgen og 1 flaske vand ved afrejse, som vi ikke måtte
betale for

Værelsestip: værelser og balkon mod havet er i skygge det meste af dagen værelser mod gaden ingen havudsigt og trafikeret vej ingen elevator
Dato for ophold: april 2022
Tak, ivanlQ9041ZM
Anmeldt d. 16. august 2021 fra mobile enheder

Et hyggeligt familie drevet hotel på stranden i kato stalos, hvor man bliver særdeles godt modtaget. Og kan nyde en god ferie. Hotellet Rummer en god restaurant hvor der serveres lækker mad morgen middag og aften. Strandbaren / Poolbaren har åbent hele dagen og aftenen og er et godt mødested. Og så laver de nogle virkelig gode cocktail’s . Dette hotel er et besøg værd.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Kaffeogtobak
Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

Skønt autentisk familiehotel ved vandet med dejlig pool og værtsfamilie. Vi blev taget godt af, af Marianna og Darling, Katarina og resten af familien, badede til sent og nød iskaffe og god græsk mad, Mousakaen kan anbefales. Ville til enhver tid vende tilbage, næste gang destinationen er Kreta!

Dato for ophold: juni 2021
Tak, christianschou
Anmeldt d. 4. juli 2021 fra mobile enheder

Vi et par der har boet på hotel rose i 3 uger her i juni 2021... hotellet ligger så fedt lige på stranden og der er god pool og værelser er så fine vi boede i 118 med pool og hav udsigt,,, har aldrig været på en ferie hvor sengen var så god sov som en drøm,, kini og hebdes datter katarina er så søde og hjælpsomme de gjorde alt for man føler sig hjemme og hjælper med alt bus taxi lejebil osv,,,, de 2 tjener der arb på hotellet er også så søde den ene kan dansk ,,, og så bliver der serveret super mad... elsker sette sted og vil hel sikkert komme tilbage da alt bare er 100 procent i orden på hotel rose❤️

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, 757.123.456.435