Hotels.com
StayForLong
FindHotel
Trip.com
Anmeldt d. 28. april 2016 fra mobile enheder

Min datter og jeg boede en uge på Creta Palm. Hotellet ligger med en god beliggenhed tæt på stranden og tæt på Chania og Platanos med den lokale bus.
Hotellet er pænt og rent, dejligt område med pool og solsenge. Høflig betjening af alle på stedet.
Godt tidspunkt at komme sidst i april inden den store tilstrømning af turister begynder.

Dato for ophold: april 2016
1  Tak, EvastenildN
Anmeldt d. 15. september 2015

Personalet er super søde.. Morgenmaden har et stort udvalg men det er det samme hverdag og er virkelig dårlig. Lejligheden er mangelfuld på udstyr, det gør det svært at lave mad, hvis det er det man ønsker.

Dato for ophold: september 2015
3  Tak, Hjort66
Anmeldt d. 19. juli 2015 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig uge på Creta Palm. Det bedste ved hotellet er personalet som er venlige, festlige og meget imødekommende. Værelserne er måske ikke så topmoderne men pæne, rene og store. Maden er tilpas varieret og frisklavet, bla. masser af frisk salat og grøntsager. Dejlige pools og ingen mangel på solstole. Området er roligt, tæt på Chania som er en dejlig by og vi oplevede ingen anmassende sælgere nogen steder. Vi skal helt sikkert tilbage til Creta Palm og kan varmt anbefale det til en afslappende ferie for dem som gerne vil føle sige home away from home.

Dato for ophold: juni 2015
2  Tak, Berit Sofie N
Anmeldt d. 12. juli 2015

Lige kommet hjem efter 14 dage på dette hotel. Som sådan er hotellet OK, dog havde konstant lidt vand på gulvet i badeværelset, og når vi tog bad, blev det helt slemt. Der er mange russere på hotellet, og de kan "fylde" en del. Bar personalet er utroligt venlige, receptionspersonalet lidt "spidse", personalet i restauranten var OK, dog var den kvindelige chef ikke imødekommende og svær at vriste et smil ud af. Vi havde halvpension, morgenmad var OK, men aftensmad var elendig - der var mad fra buffet, og vi følte det var ren "affodring" - menuen stod på det samme dag ud og dag ind.... og det var billig mad som pasta, kartofler, kylling og svinekød. Det havde været lækker med et godt stykke kød en gang imellem, og evt. nogle gode græske specialiteter. Den sidste uge spiste vi ude hver aften, da vi ikke gad at spise på hotellet. Dejlig strand i kort afstand - de 2 pools var OK. Vi betalte for WI-FI som var meget ustabilt, så vi annullerede aftalen og fik penge tilbage for resten af dagene.

Dato for ophold: juni 2015
2  Tak, Majbritt L
Anmeldt d. 12. maj 2015

Vi rejste to voksne og en baby i maj måned 2015, og vi havde en dejlig tur. Et udmærket hotel, som ligger relativt tæt på Chania, og meget tæt på stranden. Det var kun den ene pool der var åbent ved vores besøg, grundet lavsæson. Meget skuffet over morgenmaden, som var kold, kedelig og formentlig et par dage gammel.

Værelsestip: Vi havde valgt en studiolejlighed, men kunne godt have brugt et ekstra værelse til baby.
Dato for ophold: maj 2015
3  Tak, NJP004