“BØR PRØVES ”
Anmeldelse af Oinomelo

Oinomelo
nr. 2 af 27 Restauranter i Stalos
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Nok den bedste restaurant på disse kanter, er man her kræver det et besøg.
En fantastisk service, og ikke mest den bedste beef fillet man kan tænke sig ✔️fik også prøvet deres lamb chops som også score top karakter ✔️

Tak, 2830tommyj

Anmeldt 17. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg troede ikke man kunne få Cuisine på Kreta ‍♂️ .... det kan man .. tag til Stalos .. Oinimelo .. ærligt .. anderledes .. virkeligt lækkert ..

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Vacationer76351
Anmeldt 8. august 2019 fra mobile enheder

Vi blev varmt budt velkommen fik god vejledning i forbindelse med den mad vi bestilte. God og veltilberedt mad og dejlig betjening til en yderst rimelig pris. Kan varmt anbefale stedet . UPS gemte næsten den skønne beliggenhed

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, ConnieD1279
Anmeldt 6. august 2019 fra mobile enheder

Læst anmeldelser på Oinomelo, og måtte prøve at besøge stedet. Vi blev mødt at en sød og høflig værtinde, der lige har åbent stedet for 3 måneder siden. Der kom vand på bordet med det samme ,noget oliven og brød med dressing. Vi bestilte en Oinomelo salat den var fantastisk god , til hovedretten fik vi grillede kylling med pommes. Det var absolut det bedste mad vi har fået på Kato stalos. Hvis man ikke prøver at besøge Oinomelo ,så snyder man sig selv .

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Dan F
Anmeldt 15. juli 2019

Very Nice place - very good service - Nice view.
Fair Price.
Meget hyggeligt sted, med en fantastisk betjening.

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, Karenhindo

Rejsende, der kiggede på Oinomelo, kiggede også på

Stalos, Chania Prefecture

Har du været i Oinomelo? Fortæl om dine oplevelser!