“Brødre serverer god mad med lokal stemning”
Anmeldelse af Proimos restaurant

Proimos restaurant
nr. 1 af 35 Restauranter i Gerani
Prisklasse: 2 US$ - 11 US$
Anmeldt 1. maj 2022 fra mobile enheder

Lækker græsk mad. God og hjemmelavet. Som man drømmer om inden man tager afsted fra

To brødre i baren og god lokal stemning.

Nice

Dato for besøg: maj 2022
Tak, clausingemannp

Anmeldt 12. oktober 2021 fra mobile enheder

Restaurant “Proimos Greek Restaurant” beliggende i Gerani er et besøg værd..! Maden er god solid græsk og priserne er fornuftige sammenlignet med restauranter i området. Personalet er venlige og smilende - jeg anbefaler klart stedet..!

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Bitsnedker
Anmeldt 24. august 2021

Vi har med års mellemrum været ude i Gerani og spist på Proimos. Det er uden sammenligning et af de bedste spisesteder på Vestkreta. Betjeningen er helt i top med Manolis som er en fantastisk vært. Et sted der stærkt kan anbefales at besøge og spise et supert måltid.

Tak, klauskY9169TA
Anmeldt 12. september 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted. Her får man en kanon god og venlig betjening og helt perfekt tilberedt mad og meget af det. Priserne er meget rimelig (billig)

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, GLA1
Anmeldt 28. juli 2019

Et virkelig hyggeligt sted. Dejlig mad, god stemning og venlig betjening. Mange af deres råvarer er organiske. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, 64johnsen

Rejsende, der kiggede på Proimos restaurant, kiggede også på

Gerani, Chania Prefecture
Gerani, Chania Prefecture

Har du været i Proimos restaurant? Fortæl om dine oplevelser!