Hotel Anais Holiday
Hvis du kan lide dette hotel, er du måske også interesseret i
Rainbow Apartments(Daratsos)(Meget for pengene!)
72 $
66 $
  • Gratis wi-fi
Nikolas Suites(Daratsos)(Meget for pengene!)
67 $
  • Gratis parkering
Astra Hotel Apartments(Daratsos)(Meget for pengene!)
49 $
  • Bar/lounge
Star Daratsos(Daratsos)(Meget for pengene!)
65 $
63 $
Vis tilbud
Golden Bay Suites(Daratsos)(Meget for pengene!)
98 $
  • Gratis parkering
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 29. maj 2016

De gode oplevelser, står i kø, når man bor eller besøger Anais. Det første man møder, som gæster på Anais, er den gode stemning, personalet skaber med deres måde, at håndtere deres job på. Menukortet indeholder kun veltillavet retter. Hotellet er velholdt og rent, inde som ude. Udeområdet er hyggeligt, med blomster, grønne planter og pool.

• Overnattede: Maj 2016, rejste som par
2  Tak, Poul E d
Anmeldt for 26. maj 2016 fra mobile enheder

Et dejligt sted da bussen holder udenfor hotel
Maden er god, og har man special ønsker ordner de det, man skal bare være OB's på at de kun har åben 9.00-22,00
Man kan se ned til havet , dejlig strand, men er man til liv så skal man ikke vælge dette hotel, for vil man se noget skal man med bus eller taxa
Jeg personlig kunne ikke lige at solvogne næsten ligger op af spisebordene, hvor andre spiser
Og er man til natur område er dette stedet

Overnattede: Maj 2016
1  Tak, Ulla L
Anmeldt for 20. maj 2016

Dejligt hotel med hyggelig, ren pool og restaurant med gode priser. Hotellet ligger tæt på strand og mulighed for indkøb. Personalet er venlige og smilende og hjælper gerne med spørgsmål, anbefalinger mm - De går meget op i at man får et godt ophold. Vi har følt os meget velkomne og rigtig godt behandlet. Kan helt sikkert anbefales

• Overnattede: Maj 2016, rejste med venner
Tak, mariatyndeskov
Anmeldt for 22. juni 2015

Har lige været på dette lille unikke sted.Man føler sig velkommen fra det øjeblik men træder indenfor.Smilende hjælpsomme og nærværende personale. Super dejlig 1 værelses lejlighed med 2 balkoner Rengøringen var i top hver dag Afslappet atmosfære,hvor der var tid til en god bog.Dejlig mad og vin. Bussen til Chaina som køret hvert 20 minut lige uden for døren og stranden tæt på Dejligt der findes steder som dette,når man nu ikke lige er til disko og høj musik.Kan kun varmt anbefales

Værelsestip: Værelse med balkon
  • Overnattede: Juni 2015, rejste med familie
Tak, Kirstenreedtz
Anmeldt for 13. maj 2015

Vi ankom til dette dejlige hotel i slutningen af april 2015. Lejlighederne var fantastisk rene og stemningen på hotellet naturlig afslappet. Vi følte os hjemme med det samme, og vi fandt hurtigt ud af, at placeringen var unik: Stranden 200 meter, bus 21 til Chania eller den anden vej ud mod de andre kystbyer lige udenfor hotellet, supermarkeder og Jumbo (de har alt undtagen fødevarer), restauranter, caféer indenfor gåafstand. Tager man en taxi til Chania Old Town er det ca. 6 euro.
Hotellets udeområder indbyder til gode dage med afslapning, læsning, bad og gode retter i restauranten, der ejes af to brødre, der sørger for serveringen og i det hele taget skaber en god stemning sammen med den søde, svenske servitrice, altid med et smil på læben og et øje på hver finger.
Anais Holiday viste sin formåen, da min kone blev syg og indlagt på hospitalet. Her var personalet og ledelsen på hotellet helt unikke og hjalp os igennem på bedste vis. På afrejsedagen blev vi tilbudt en gratis lejlighed, så min hustru kunne hvile ud til hjemturen.
Lejlighederne er forskudte på en helt speciel måde, der virker spændende og anderledes. Rengøringen spuler hele området om morgenen, så alt er frisk til dagens gæster. Der er grundig og venlig rengøring på værelserne hver dag.
Anais Suites er et koncept, som vi på alle måder kan anbefale, og vi vil bruge hotellet på vores fremtidige rejser til Kreta ud fra følgende: Service, tryghed, unik rengøring, venlighed, stort udvalg af græske og internationale retter, vine over middel og god atmosfære. Vi glæder os til næste møde med hotellet og dets personale.

Værelsestip: Vi fik værelse 31, der havde terrasse rundt om hele lejligheden. Super udsigt til bjergene.
  • Overnattede: April 2015, rejste med familie
Tak, Steen M