Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
8 personer kigger på dette hotel
Booking.com
142 US$
Expedia.com
123 US$
Agoda.com
106 US$
Hotels.com123 US$
Priceline120 US$
Travelocity123 US$
Vis 15 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (936)
Filtrer anmeldelser
937 resultater
Medlemsvurdering
417
316
129
41
34
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
417
316
129
41
34
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
4-9 af 937 anmeldelser
Anmeldt d. 26. oktober 2019 fra mobile enheder

Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed! Sikke en udsigt man har fra store dele af hotellet ud over det blå hav... det savner jeg stadigvæk! Vi var nu glade for at vi boede på selve hotellet og ikke i Westwing, hvor der godt nok var egen pool, men hvor man må have en del trafikstøj fra den nærliggende gamle hovedvej.

Poolen virker nok lidt slidt - men at ligge og føle ar man svømmer rundt i havet og stadigvæk har poolbaren tæt på er skønt og opvejer det slidte look.
Men vandet er vildsomt koldt - på trods af at solen skinner fra morgen til aften. Ja, som en sagde til mig, inden han hoppede i vandet: Det er pissekoldt!
Vandet i havet er meget varmere - og tager man hen til den anden bugt, så er der en fantastisk sandstrand. Desværre også en masse småfisk, der med større og større frimodighed nipper til ens fødder. Det var drengene - og far - ikke glad for.

Vi undrer os over at man på et så mangestjernet hotel ikke har mere dannede tjenere. De lallede rundt som dovne teenagere og gjorde kun lige det, man bad dem om og så tilbage til mobiltelefonen eller hyggesnakken med kollegaen. Måske man skulle bruge efterårs-sæsonen på et minikursus.

Der var søde og imødekommende tjenere - men så var der også tjeneren i poolbaren, der virkede irriteret over at betjene os (og nej, vi kom ikke hele tiden).
Han himlede med øjnene, når vores børn først bestilte is og vi så også bestilte. Han skyndede på mig, fordi jeg lige skulle til tænke mit engelsk igennem midt i en bestilling. Og så var han forkølet og pudsede næse, hvorefter han straks fortsatte med at skærer citroner til drinks... uden at vaske hænder.

Jeg forstår også godt at det må være irriterende at have os krævende gæster og så have en megalang arbejdsdag fra morgen til sent aften. Men måske skulle man ikke have det - hvis man så ikke leverer servicen.

Det gjorde aftenens tjenere i den indendørs bar - og tjeneren der tog i mod i receptionen og hjalp mes kufferter. Man følte næsten at man blev god ven med ham - han hilste altid pænt til os! Og rengøringsdamen - så sød og så flink. Vi lærte at sige godmorgen af hende - og hun lyste op, når vi mødte hende om morgenen med de ord.

Morgenmaden var rigtig god - dog ingen pandekager i weekenden. Drinksene var gode - isen var rigtig god, især jordbær. Og drengene lærte hurtigt selv at hente is og hvorfor en tjener, der gav mest is.

På trods af det, så nød vi ferien og hotellet er bestemt et sted, vi vil anbefale og måske endda også komme tilbage til.

Lidt fif:
- Hvis det koster penge med transfer, så overvej at lej en bil hjemmefra i lufthavnen (budget kræver som de eneste ikke Mastercard eller lignende men kan nøjes med VisaDankort). Vi gav 400 kroner mere end transfer og havde så en bil resten af ugen og sparede så også penge ved ikke at købe udflugter, der i gennemsnit koster 35-40 Euro, hvor der ofte ikke er alle entrer og mad inkluderet. Tag en GPS med hjemmefra - og tril så ud i trafikken. De er ikke så vilde som man skulle tro.
- Bestil ikke bil på hotellet -vi sparede 2000 kroner på den samme bil ved at leje den i lufthavnen.
- Vi fik “Mini-all-inclusive” uden aftensmad - det ville koste 500 om dagen for os, det ville vi hellere bruge ude i byen. Men en aften købte vi det på hotellet til 15 Euro for voksne og 7 Euro for børn, så det kunne nok betale sig at købe direkte på hotellet uden om rejsebureau.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste med familie
2  Tak, Kimrejser
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Pænt indrettet, god service og varieret mad buffet. Dog placeret på Nordsiden af øen, hvilket betyder hotellet skygger for solen på dele af udearealerne, men det er muligt med en strandstol i fuld sol ved poolen.
Tjek in var kvik og hurtig. Ingen dikkedarer her, og da det er et all inklusive hotel var der heller ikke noget med armbånd, hvilket var ret befriende, ikke at skulle vandre rundt som en reklamesøjle.
Der er elevator mellem etagerne, men de er små og to voksne med et par velvoksne kufferter, kan godt udforde i samme løft. Der savnes en elkoger på værelset.
Vi fortsætter værelse med havudsigt, og det må det siges at være. Rigtig flot at sidde på terrassen med en kop kaffe (husk udstyr med hjemmefra) og se solen stå op over bjergene i øst.

Værelser
Pæne og gode værelser. Toilet og bruser drillede lidt mht. betjening. Og så er der den med at toiletpapir skal i en spand, og ikke toilettet. Det vænner jeg mig aldrig til. Det er ulækkert.
Vores værelse vendte mod nord, og havde en rigtig god altan, hvor morgensolen stod, så det var ret hyggeligt at sidde der ude og læse avisen om morgenen og se solen stå op.
Vores tur var i efterårsferien, og selv om der stadig var shorts-vejr, så kunne natten godt være lidt kølig. Så bed fra start om et ekstra tæppe til natten.
Sengene er ret hårde, og der burde være lagt en topmadras på, som vi i øvrigt fandt ud af kunne bestilles. Hvis der var nogen ledig. Her er plads til forbedring.

Mad og restaurant
Restauranten har et lille hyggeligt udvalg.
Morgenmaden blev indtaget på den udendørs terasse og der var et passende udvalg med æg, bacon, frugt mm. I øvrigt en udmærket kaffe.
Frokost var pænt og fin med udmærket udvalg.
Aften virkede lidt mager i forhold til udvalget til frokost, men det gik an og der var pæn variation hen over ugen. Fik serveret en flaske vin første aften til maden… Det sprang vi lige over der fra. Den vat pivesur. :-)
Maden varierede pænt fra dag til dag, så selv om det var en mindre buffet, så mærkede vi det ikke.

Internet
Det er så som så. Springer noget op og ned, men det lykkedes da at se nyhederne fra Danmark i streaming på værelset. Så det må vel siges at være ok.
Ellers er det jo EU, så her kan telefonen jo bruges som forbindelse.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, Lillearden
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 21. september 2019 fra mobile enheder

Vi har tidligere været på hotellet og var derfor kommet tilbage, dog ikke til det samme sted som vi huskede.

Hotellet har ændret sig, muligvis med en ny ledelse, for det føles mest af alt, som man er et dyr der skal fodres af i hotellets restaurant. Her er beskidt og ulækkert!

Stole, borde, gulv, babystole er så beskidte, man mister appetitten.

Personalet er næsten umulig at liste et smil ud af, de er sure og langsomme og yder ingen service. Dog er poolbaren stadig ned god service, alene grundet Manolis og hans mandelige kollega.

Følelsen af, at være på sommer ferie er stedet ikke med til, at fremkalde.

Værelserne er som de plejer, slidte men ok.

Poolområdet er med en flot udsigt, men trænger gevaldigt til en renovering, for der er stor risiko for at komme til skade grundet gamle træ brædder, og mosaik fliser som mangler flere steder.

Der holdes private arrangementer for andre end hotellets gæster, der var på den første uge af vores ferie, hele to fester som blev afholdt ud for vores værelse, begge til sent ud på natten. Ikke det fedeste, når man har en baby med og ikke kan sove. Personalet blev kontaktet flere gange over dette problem, men var arrogante og afvisende. Vi fortalte dem, at vores lille baby ikke kunne sove, og de sagde blot, at de godt viste vi havde en baby med.

Panorama Hotel, tak for denne gang, vi ses ikke igen.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste med familie
2  Tak, sorenhelm
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 20. september 2019 fra mobile enheder

Vi har været på hotellet flere gange, men denne gang bliver desværre den sidste.

Det er simpelthen så beskidt og slidt, og servicen er slet ikke til stede.

Vi har flere gange henvendt os i receptionen med henblik på, at give dem mulighed for, at ændre det. Dog kigger de blot på en, som om man er en klovn med urimelige krav. Til morgenmaden er det så godt som umuligt, at finde er bord, som er ryddet efter sidste hold gæster. Alt sejler.

De arrangerer private fester/arrangementer og pt holdes der bryllup på hotellet, som larmer enormt og er lang fra hvad vi troede skulle være en familieferie. Vi har værelse ud til festen, hvilket ikke er en fest for vores baby på 7 måneder. Dette er fest nr to inden for en uge.

Igen har vi nævnt det i receptionen, men de er fuldstændig ligeglade!

Der er flere gæster som ryger på værelsesgangene, og det bliver der ikke gjort noget ved.

Det eneste personale på hotellet som smiler og yder god service, er Manolis og hans kollega i pool baren.

Bliv langt væk fra Panorama.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste med familie
2  Tak, Hellehelm
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 9. september 2019 fra mobile enheder

Utroligt dette hotel har 4 stjerner
Hotellet fremstår slidt især værelserne, gulvtæppet er så slidt at det i den grad trænger til udskiftning.
Servicen blandt tjener i restauranten er ikke god, der er ingen smil eller imødekommenhed.
De er sløve til at servere drikkevare og ikke opmærksomme over for gæsterne, bliver nærmest irriteret når man selv henvender sig i mangel på drikkevare og de kan nemt glemme eller der går lang tid før de servere.
Personalet i reception er heller ikke videre imødekomne. Der er langt mellem smilene og venlighed på dette hotel.
Vi kommer bestemt ikke igen.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste med familie
3  Tak, stjernepigens
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Se flere anmeldelser