Google
fra 35,79 $
fra 58,46 $
fra 53,69 $
Anmeldt d. 21. maj 2019

Man skal være opmærksom på, at der kun er ganske få parkeringspladser ved fyrtårnet. Det betyder, at man kører i kø længe inden man nærmer sig fyret. Men når man endelig når frem er udsigten imponerende.

Dato for oplevelse: april 2019
2  Tak, GAage
Anmeldt d. 7. oktober 2018

Fantastisk udsigt !
Pas på rygsæk og tasker, når I står og fotograferer - det udnytter lommetyvene. Vi mistede pung med kontanter på den måde....

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Ann A
Anmeldt d. 19. juni 2018

Vi havde lejet bil og lavede selv vores ture, og på en af dem kom vi til stedet her, meget flot udsigts punkt, og vejene dertil ualminderlige gode, næsten bedre end de Danske, så har i tid tag herhen og nyd stedet og se de store skibe sejle forbi.

Dato for oplevelse: juni 2018
1  Tak, Ole M
Anmeldt d. 15. juni 2018 fra mobile enheder

Det er hele turen op af bjerget værd at komme til toppen og se den smukke udsigt over Middelhavet.
Vi parkerede bilen og gik op til Vagttårnet. Hvor udsigten også var upåklagelig, både på vej derop og helt oppe ved toppen.
Tidligere har vi forsagt til formenter stranden. Den er også et besøg værd.

Dato for oplevelse: juni 2018
1  Tak, 775jannien
Anmeldt d. 20. april 2018 fra mobile enheder

Det er tale om en meget smuk tur ud til Cap de Formentor. Du skal være glad for bjergkørsel på smalle veje, hvor det ofte er nødvendigt at holde tilbage for modkørende. Den store udfordring er det stigende antal cyklister / semi Pro cyklister. De fylder og tager aldeles ikke hensyn til bilerne, flere gange når vi holdt tilbage for modkørende blev vi overhalet af indtil flere cyklister.
Kør forsigtigt - der er stor risiko for at “fange” indtil flere cyklister - de lever livet farligt.
Men smukt er der. Og at nå toppen af Mallorca er noget specielt som man bør opleve mindst en gang, hvis man syntes Mallorca er et dejlig sted st holde ferie.

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, sbjakobsen