“Frokost”

Hos Tetzlaff
Beskrivelse: Se beskrivelse i menukort under Caféen
Beskrivelse: Se beskrivelse i menukort under Caféen
Anmeldt 28. maj 2018 fra mobile enheder

Fantastisk sted hvor mor og søn styrer slagets gang, god mad og hyggelig atmosfære.
Restaurant / cafe stort udvalg af burger, smørrebrød, de har også forskellige varme retter helt sikkert et besøg værd.

Tak, Britt D

Anmeldt 23. april 2018

Var tjekket ind på en af de lokale hoteller i Løgstør og skulle selvfølgelig havde noget middagsmad begge dage, stedet blev igen Hos Tezlaff lige som for et par år siden. Den ene dag fik min forlovede og jeg Tezlaff burger og nachos m/ost og den anden dag fik vi Amerikaner burger, lille pommes og The Man burger. Alt smagte godt som det plejer at gøre.

Tak, Boje B
Anmeldt 3. marts 2018

Bedste burger nogensinde. The Man burger fyldt med kød kan anbefales :-) Betjeningen er helt nede på jorden og man føler sig meget velkommen

Tak, Jes K
Anmeldt 22. februar 2018

Maden smagte godt og kan klart anbefales. Servicen var i top. Da vi fortalt at vi havde allergier tilbød de selv at lave speciale mad. Maden er hjemmelavet og det kan smages.

Tak, mariannecharlott2018
Anmeldt 9. februar 2018 fra mobile enheder

En spændende kombination af vinhandel, delikatesse og restaurant. Et hyggeligt sted ned god atmosfære, samt venlig betjening.
Maden var rigtig god og velsmagende.
Så absolut alle stjernerne værd.

Tak, Ole N

Rejsende, der kiggede på Hos Tetzlaff, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Hos Tetzlaff? Fortæl om dine oplevelser!