Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg havde købt en deal - overnatning, aftensmad (3 retters) og morgenmad.
Hotellet og værelserne er gammelt og slidt - og faktisk ikke helt rent. Dog var den 3 retters menu ganske fin så det trækker en del op. Samt betjeningen og personalet var sødt og venligt.
Jeg føler jeg har fået hvad jeg har betalt for - pris og kvalitet hænger ofte sammen

Tak, PernilleBT
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Værelserne er elendige, hotellet er gammelt og slidt og trænger til en kærlig hånd. Ikke det værd, burde koste mindre for det man får.
Kommer ikke igen. Så vil jeg hellere kører til Aalborg og overnatte

2  Tak, sabrinabanglaurberg
Anmeldt d. 19. juli 2020

Min hustru og jeg har lige sagt farvel til hotellet, og her skal vi sandelig tage den meget lave pris med i vurderingen. Værelset var okay. Venligheden i receptionen i top. Serveringspersonalet, Maria m. flere var super hurtige og ovenud venlige. Morgenmaden var upåklagelig og middagen var tæske velsmagende og i rigelig mængde. Jo - prisen taget i betragtning - et uventet godt valg. På gensyn.

Tak, Lars K
Anmeldt d. 18. juli 2020 fra mobile enheder

Har lige været med hele familien på ophold, og ja vi hyggede os, men det var ikke pga jer..
Service er nærmest ikke eksisterende, ex ville vi købe noget drikkelse i pubben som var åben, var vi blevet fortalt da vi tjekkede ind
Vi trykkede for betjening, der gik så 10 min hvor intet skete, så vi gik igen, vi forsøgte igen efter en time med samme resultat, og ja vi trykkede 2-3 gange...
Værelserne er på ingen måde rene de virker nussede og hvis man kigger i hjørnerne vil man se masse af skidt, de trænger desuden til en update..
Maden var velsmagende(derfor de 2*) dog er servicen igen ikke eksisterende, maden bliver bare stillet, ikke noget med lige at fortælle hvad man får, heldigvis kunne vi da se laksen og isen med dåseflødeskummen, hovedretten fandt vi aldrig ud af hvad var? Vi kunne så også se undrende til, mens de andre borde som kom senere end os, fik mad før os, og ikke ventende 40 min mellem forret og dessert!

Om vi ses igen, nej det gør vi ikke

Tak, Kirstein74
Anmeldt d. 10. juli 2020

To stjerner gives efter et 2 dages ophold til en særdeles god pris. Den overraskende gode mad sikrer de 2 stjerner......men manglende rengøring på værelser og i fælles rum (spindelvæv over sengen, cigaretskodder på terassen, rust og beskidte fuger på badeværelset, skjolder på bruseforhæng osv.) samt slidte møbler og punkterede vinduer (kunne ikke se solnedgangen gennem vinduet) - det trækker ned.

Tak, W3348DNpiam