Anmeldt d. 4. juni 2020 fra mobile enheder

Et ret hyggeligt besøg i coronaens skygge. Hotellet var ikke ret tæt belagt, og dermed ikke åbent i bar og spa. Gode værelser og to dejæige middage. Den første moderne og lækker, den anden rigtig mormor mad. Tarteletter med høns i aparges. Sprængt oksebryst med nye kartofler og til desert citronfromage. Dejlig gammeldags mad som man aldrig får og i rigelige mindre. Eneste kritikpunkt var at der kun var en tjener til ca. 40 gæster, så det gav en del ventetid.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, PSH58
Anmeldt d. 9. marts 2020

Har netop været på weekendophold på Løgstør Parkhotel.

Udmærket informationsniveau og modtagelse. Super service at min mand kunne få lidt mad efter en lang cykeltur.

Værelset var stort, umiddelbart rent og pænt. Dog kan badeværelset godt trænge til en grundig omgang med kalkfjerner mm. Desuden var brusehovedet elendigt.

Maden var OK fredag aften - en treretters. Hverken prangende eller dårlig. Lørdag til buffet var udvalget utroligt sparsomt og da vi nåede til desserten, var der få, triste rester på de to fade. Udvalget er absolut ikke hvad der tidligere er beskrevet af hotellet selv - der var ikke ret stort udvalg. Morgenmaden det samme - vi blev mætte, men det var ikke måltider vi synes var spændende.

Vi fik behandlinger i wellness og selve området efterlader meget tilbage at ønske. Trist, ikke hyggeligt eller stemningsfuldt og begrænset til en meget lille pool, et spa (som gæsterne selv skal rense - tør man det nu om dage?), et dampbad (dét var varmt og dejligt!), en slukket sauna og et par brusere her og der. Havde jeg booket opholdet som et "spa"- eller "wellnessophold" havde jeg været dybt skuffet. Synes bestemt ikke de kan markedsføre sig på at være wellnesshotel. Dertil kræves der helt andre og mere indbydende faciliteter.

Alt i alt bærer hotellet præg af at det godt kunne trænge til en overhaling. Personalet vi har mødt har ellers været søde og hjælpsomme, men helhedsindtrykket var ikke mere end "gennemsnitligt".

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Carina N
JeanneB1459, Receptionschef hos Løgstør Parkhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hej Carina

Tak for din konstruktive kritik, som vi helt sikkert vil tage med os videre.

Vi er ikke helt enige i retorikken, hvor ting bliver beskrevet som triste, ikke spændende og skuffende. Det synes vi slet ikke er en retfærdig beskrivelse af et ophold hos os. Wellnessfaciliteterne er nu engang det de er, og til fri afbenyttelse men også selvbetjening. Det er beskrevet alle stedet i forhold til dette, så det vil vi ikke kalde skuffende. Sauna skal man blot selv tænde, når man er klar til at bruge den osv. Der er heldigvis mange andre gæster som har været godt tilfredse med området, og som finder det hyggeligt og indbydende.

Men rigtig god dag til dig, og tak for dit besøg!

Med venlig hilsen
Jeanne, receptionen

Anmeldt d. 6. marts 2020 fra mobile enheder

- Dårlig service - eller faktisk slet ingen service.
- Dårlig Mad -Tre retters menu - Hvor af desserten kun kunne spises.
- Kedelig morgen buffet.
- Skuffende “spa-afdeling”
- Dårlig oplevelse alt i alt.

Dato for ophold: februar 2020
2  Tak, Btbylov
Anmeldt d. 4. februar 2020 fra mobile enheder

Vi var på weekend ophold 2 nætter, lørdag aften med stor lækker buffet, senere musik og dans i deres hyggelige bar og fantastisk flink personale. Maden var super på nær rundstykker mandag morgen, de var alt andet end lækkert, smagte som genopvarmet brød fra om søndagen, for dagen før var det nemlig lækkert. Badbassin er super godt og skønt varmt vand.Vi købte en pakke med spa i enerum med champange og frugt/kage og massage som blev udført af en dygtig og meget venlig massør som varmt kan anbefales. Vores værelse var hyggeligt dog var vi meget skuffet over rengøringen, vi nævnte det da det ved receptionen at det er langt under standarten, havde dette været i orden havde vi været tæt på 5 stjerner, jov der mangler lidt varme i gangene til de forskellige værelser, der var piv koldt

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 253manuelah
JeanneB1459, Receptionschef hos Løgstør Parkhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. februar 2020

Tak for din anmeldelse, det sætter vi meget pris på.
Konstruktiv kritik, som vi helt sikkert nok skal tage med os videre.

Jeg er nødt til at pege det med rundstykkerne ud, da de bestemt ikke er genopvarmet, men kommer frisk fra bageren hver morgen :)

Håber at se jer igen en anden gang!

Anmeldt d. 24. januar 2020

Ankom til hotellet mandag og fik nøglen til etværelses som vi havde betalt extra for udsigt men da vi kom ind var begge ruder beskidte og vi forsøgte at rengøre dem men de var punkterede , vi gik ril receptionen og forklarede problemet men blev mødt af en liden venlig person som dog efter lidt tilbød os et andet rum som lå meget længere væk i bygningen vi så det men der var det samme med vinduerne så bi blev i værelset og bad om at få slettet den extrabetaling for udsigten og det fik vi. Det næste problem kom da jeg ville flytte på vinklen af sengelampen og den gnistrede og værelset blev mørklagt Og vi gik igen til receptionen som i mellemtiden af besat af en ny person og hun var særdeles kompetent og fik em hjælp tilvant komme og skifte sikringerne suvi kunne få lys igen. Det viser sig at lamperne var monteret forkert så ledningerne var ødelagt og det ville ske igen hvis de ikke blev monteret korrekt (så undgå at bo på værelse 405)
Det eneste plus var de perfekt kogte blødkogte æg og de søde tjenere
Så vi kommer der aldrig igen

Dato for ophold: januar 2020
2  Tak, Skatten
JeanneB1459, Receptionschef hos Løgstør Parkhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2020

Tak for din anmeldelse.

Jeg undrer mig en lille smule over, at vi ender på 1 stjerne. Vi har forsøgt at løse de her opståede ting med jer, og I har eksempelvis selv valgt at blive på værelset med det punkterede vindue. Ærgerligt, at I ikke formår at se noget mere positivt i oplevelsen.

Vi har heldigvis mange andre gæster som er fint tilfredse, så jeg håber bare at I finder et sted I bedre kan lide.