“Skuffende oplevelse”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Løgstør Parkhotel
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Løgstør
Bidrager på niveau 3
10 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Skuffende oplevelse”
Anmeldt 19 oktober 2012 fra mobile enheder

Havde bestilt wellnessophold over nettet hjemme, og havde store forventninger til en dejlig weekend. Prøvet andre wellness hoteller i Danmark før, så tænkte, at det kunne være et besøg værd.

Dårlig information i receptionen, ikke oplyst klokkeslæt for aftensmaden og morgenbuffet samt tid for den betalte massage. Måtte selv spørge efter det, da vi næsten var ved at gå.. Der var ikke oplysningsmappe på værelset - virkelig koldt hotelværelse og ikke sat varme på (oktober måned). Blev forbavset over en meget dårlig rengøring - støv på bordet, og sørme om ikke der også var hår på toiletgulvet. Virkelig ulækkert.

Da vi skulle have massage kl. 15.00 gik vi ned i wellness afdelingen, men de havde tydeligvis ikke fået noget fortalt om vores behandling, så behandlerne havde ikke tid.. Vi måtte vente en halv time og havde næsten ikke mulighed for at sidde, da der kun var fire stole i hele afdelingen!
Aftensmaden var god, men vi kunne ikke vælge mellem en dagens menu eller buffet som lovet, men blot en buffet, der så var med "dagens ret" - falsk reklamation. Blev placeret lige klods op af et klaver, og det var næsten umuligt for os at få lov til at få anden bordplads på trods af, at der ikke var fyldt, hvor vi ønskede at sidde. Buffeten smagte dog dejligt, men det gik rigtig langsomt med opfyldning, og det var nærmest med at være først til mølle... Synes det var en lidt trist oplevelse, da vi havde set frem til et lækkert wellnessophold.

• Overnattede Oktober 2012
2 Tak, Livedk
TorbenLarche, Manager hos Løgstør Parkhotel, svarede på denne anmeldelse, 28 oktober 2012
Tak for informationen.

Vi beklager, hvis informationsmappen har manglet på værelset. Det sker desværre sommetider, at en gæst tager den med som souvenir, og housekeeping når ikke at få en ny lagt ind.

I mappen er angivet både tider og vejledning til hvor alt serveres og andre parktiske ting.
Det er bestemt ikke i orden, hvis der har været støv eller lignende. Det må ikke ske og vi beklager det dybt.

Wellnesstider oplyses i en mail før ankomst, men der kan ske forsinkelser undervejs i spidsbelastningsperioder. Der er både sofagrupper og stole mm til fri afbenyttelse i afdelingen, hvis det sker, ligesom der er gratis forfriskninger tilgængelige.

Det er irriterende for alle, også for os, når der sker fejl - vi gør alt for at undgå det, og retter det omgående, hvis det bliver påtalt under opholdet. Desværre kan vi ikke ændre på noget, når man er rejst.
Skriv en anmeldelse

135 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (22)
Dato | Vurdering
Dansk først
Tranbjerg
1 anmeldelse
Anmeldt 17 september 2012

Vi er lige hjemkommet fra Løgstør Parkhotel. Havde købt opholdet via Spotdeal til ca. 1000 kr. for to personer. Det var bestemt alle penge værd. Sød og hjælpsom personale, hyggeligt Spa område, lækker 4 retters middag om aftenen og levende musik i pub´en. Også Løgstør by er et besøg værd. Eneste der trak lidt ned var, at spabadet aldrig kom rigtig i funktion og så er morgenmaden - ja kun morgenmad (forvent ikke brunch e.l.). Med vi har altså også kun givet 500 kr. per person!

• Overnattede September 2012, rejste med venner
Tak, Mette N
Silkeborg
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 4 september 2012

Min mand og jeg havde bestilt et wellness ophold på Løgstørparkhotel 1. sep. til 2. sep.
Det startede sådan set meget fint ud med en dejlig omgang chokolademassage, men så var det også sket med gode oplevelser.
Efter massagen skulle vi naturligvis i bad og have skyllet chokoladen af, men ja der var ingen varmt vand, så vi måtte bruse os i koldt vand. Efterfølgende var vores plan jo naturligvis at bruge resten af eftermiddagen i wellness området, da vi jo havde booket et welnessophold, men da der ikke var varmt vand på hotellet, var der ikke mulighed for at fylde hverken spa eller varmtvandskar, så det var ikke en mulighed, vi kom kun i dampbad, ikke lige det vi havde betalt for. Da vi gik i receptionen for at klage vores nød, blev vi blot mødt af en receptionist, der beklagede, men blot mente at vi kunne bruge wellness området senere, når der var kommet varmt vand, altså om aftenen, hvor vi skulle spise middag og hygge os med det, eller søndag formiddag, hvor vi heller ikke havde tid, da vi skulle have morgenmad og vi havde en datter vi skulle hjem til............De påstod at de aldrig havde oplevet problemet før, men jeg kan så nu af ovenstående læse at det ikke helt er sandheden, da andre også har oplevet et weelness område kun med koldt vand:-(

Vi synes aftenbuffeten var rigtig god, men morgensmaden var rigtig kedelig, blot rundstykker som er varmet op og ellers alm morgenmadsprodukter som cornflakes og müsli og lidt frugt.

Kan kun sige, hold jer langt væk fra Løgstør Parkhotel, man får slet ikke det man betaler for!!!!!!!!

• Overnattede September 2012, rejste som et par
1 Tak, Anita M
TorbenLarche, General Manager hos Løgstør Parkhotel, svarede på denne anmeldelse, 30 september 2012
Det er beklageligt, når der sker fejl - vi gør alt for at undgå det, men teknik kan jo drille.
Vi er dog noget overraskede over, at denne fejl skulle have så stor betydning.
Der manglede varmt vand i en del af wellness i 1,5 time. Der var varmt vand på resten af hotellet og på værelserne.
Derfor mente vi ikke, at der var basis for at gæsten skulle have et afslag i prisen på 50%, som var det, man forlangte.
Gæsten fik i stedet en flaske vin til middagen - for der var jo vitterlig sket en fejl, selvom den var ret lille.

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i Løgstør

Denmark
Bidrager på niveau 2
8 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
Anmeldt 27 august 2012

Den 24/8-2012 var en weekend vi havde set frem til da vi skulle fejre min fars fødselsdag den 25. ifølge den nyhedsmail som var blevet fremsendt kunne vi forvente et dejligt ophold med lækker mad om aftenen. Lørdag ville være noget særligt med musik og dans med det til huset hørende "husorkester".
Vi ankom lidt sent da der havde været trafikale problemer, fandt vores nøglekort på skranken ved den lukkede reception og gik ned og skiftede før maden.
Her var der kun en mulighed (modsat det pr telefon lovede) nemlig deres "dejlige" HJEMMELAVEDE"" sommer buffet.
Hmmmmm. Lad mig nævne den lækre "hjemmelavede delikatesser fra bunden" buffet
Salat med parmaskinke (iøvrigt en god skinke)
Salat med salat
penne pasta med 2 forskellige pestoer (ikke hjemmelavede pestoer)
tomatsalat med løg
en skål med feta (god feta i øvrigt)
"købe" tørre kedelige croutoner
en spand kedelige rejer i en skål
en spand kedelige krebsehaler i en skål
en (formoder jeg) lakse mousse. Jeg håber denne var købt. Hvis ikke burde kokken skamme sig.
en skål ærter
købe mayonaise..... (helt ærligt, KØBE MAYO......SUK)
kartoffel salat og kartofler i fad.
Jeg formoder de selv havde skåret tingende ud og at kartoffel tingende var hjemmelavede, men der stoppede det så.
Der var noget udemærket brød, men dette var heller ikke hjemmelavet.
som varmt var der så noget muslingesuppe. til denne var der ikke dybe tallerkener og skeer.
nogle tørre kyllingevinger, noget tørt lamme kølle og noget oksesteg som var well done (ingen sauce)
Jeg har læst tidligere anmeldelser her på siden som er blevet besvaret af hotellet angående morgenmaden.
Her fortæller hotellet om deres lækre morgenbuffet med mange slags brød, wienerbrød, pandekager, 14 forskellige ost, osv
Hmmmmmm, igen. brødet var bakeoff rundstykker, ostene.......... der var 2 skære oste begge smagsløse, bortset fra at den der smagte af kommen, naturligvis smagte af kommen. Der var så en skål med forskellige små portions BUKO oste.
Jeg må indrømme jeg ikke talte hvor mange varianter der var, men når jeg læser at der er 14 forskellige oste så er det absolut IKKE det jeg forventer.
Æggene var hårdkogte. Dette påpegede min mor til den ene danske "tjener" der var til stede og fik følgende svar.
Citat: ja det bliver jo ikke altid som man gerne vil have det, men da de nu er kogt så kan vi jo ikke lade dem gå til spilde, det er der jo ingen grund til. Citat slut.
Der kom en yderligere dialog ud af dette fra min side som jeg ikke vi uddybe, men dette citat fortæller meget passende hvordan dette sted drives.
Resten af opholdet fortsatte i samme stil.

Dette er taget fra hotellets hjemmeside:
Kvaliteten er altid på et højt niveau - og prisen rimelig. Vort motto er ganske enkelt: Vores gæster skal føle, at de fik lidt mere end forventet efter et besøg på Parkhotel.

Som sagt i min titel til denne anmeldelse, er dine forventninger ikke høje, så ta blot dertil.
Mine var ikke specielt høje OG JEG BLEV SKUFFET.
SKAM JER

Værelsestip: vælg et værelse på et andet hotel
Vis flere værelsestip
Overnattede August 2012, rejste med familie
5 Tak, Ricorv
Dalby, Storstrom, Denmark
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
Anmeldt 13 august 2012

Den 19/7-2012..havde vi besluttet at fejre fødselsdag /spisning på dette hotel. pænt ser det ud,,
Fuldt besat i restaurationen denne torsdag aften,,kunne forstå på tjeneren at det var der hver aften...buffeen er billig og poppulær...bordene står tæt så man kommer "hinanden nær....
Vi be,r om en hvelkomstdrink....jo, siger den unge tjener nu bliver det svært, jeg skal lige tænke mig om,imens klapper han i hænderne, forsvinder et øjeblik og kommer svingende med fire glas i hånden,,,,:det er noget vin og saft fortæller han....
Så skal vi have rødvin som bliver præsenteret med et ordentligt sving i mellem os,...min svoger når dog at flytte hovedet....også vores naboer er ved at få brillerne slået af....nu har vi svært ved at holde masken,,,,,vi bryder ud i grin.....så bestiller vi igen en flaske,, vin, så har "vores tjener glemt at lyne bukserne op,,,på vej ud lægger han lige en hånd på kødet om det er varmt endnu....
Naboen bestiller dessert......og den ene dame fortæller til tjeneren at manden er alergisk overfor nødder osv....,hvorefter tjeneren resolut bøjer sig ind over bordet ,stikker fingeren i desserten for at skrabe nødder væk,,,,så nu kan deres mand godt spise det.....
Sådan fortsætter en aften som vi aldrig vil glemme,,,,,en fasinerende tjener/menneske....ved betaling af regning får vi en snak med ham..."vores tjener" en 34 årig østysker...med en meget spændende historie.....
Buffeen ok...prisen ok....(og ...der skete meget mere.....og så lige til sidst....Ranum Taxi...super betjening....kan varmt anbefales.......(kørte os både hjem og ud....

Overnattede Juli 2012, rejste med venner
1 Tak, Ingrid D
Det lyder nærmest som Fawlty Towers... Jeg beklager, hvis vi har haft en tjener, der har opført sig som beskrevet. Det må ikke ske - og jeg har heldigvis heller aldrig hørt, at noget lignende skulle være sket.
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Løgstør
18.7 km væk
Glenholm Vingard
Nr. 2 af 3 i Ranum
1 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Løgstør Parkhotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Løgstør Parkhotel

Ejendom: Løgstør Parkhotel
Adresse: Toftebjerg Alle 6 | Logstor, Løgstør 9670, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Vesthimmerland Municipality > Løgstør
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Løgstør
Prisklasse (pr. overnatning): 669 kr.-1.055 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Løgstør Parkhotel 3*
Antal værelser: 75
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com og Priceline, så du med ro i sindet kan reservere på Løgstør Parkhotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?