“lækker mad”
Anmeldelse af Panorama Restauranten

Panorama Restauranten
Køkkener: Dansk
Anmeldt 3. oktober 2016

Utrolig lækker buffet begge aftener vi spiste der. Desværre bar servicen præg af at nogle af tjenerne ikke havde styr på det. Vi manglede lidt info om maden, et drikkevarekort og sådan småting.
Rigtig ærgeligt når maden er i top.

Tak, Malle9

Anmeldt 26. september 2016

ved klage over uspiselig forret, var svaret "nå" - intet andet.
Tjeneren spurgte om vi ville have vin, men udleverede ikke vin kort. Vi bestilte øl og vand - observerede at et andet par som bestilte vin, fik en helt anden betjening en os.
fik tildelt bord, men meget stærk sol - der var ikke mulighed for at trække for, for at skærme for solen.

Tak, Verwohlt
Anmeldt 9. oktober 2015

Den aften tilbød restauranten en rigtig flot og meget varieret og velsmagende buffet, selv om der kun var to tjenere i den store restaurant var betjeningen hurtig og både hyggelig og venlig.

Tak, Axel K
Anmeldt 9. august 2013

Stor og lys restaurant med panoramavinduer ud til Limfjorden. Sommerbuffeten var med et stort udvalg og meget lækker og oven i købet billig.

2  Tak, BenteEngesvangDK
Anmeldt 24. juni 2013

En flot panoramarestaurant, med en fremragende udsigt. Men den glemmes let når man påbegynder måltidet. Veltillavet menu, med lidt for alle, og med en flot og meget kreativ opstiling på buffetten. Vi kunne spise os mætte i forretter, men ville gerne prøve en af stegeretterne. De søde tjenere gjorde hvad de kunne for at efterkomme eventuelle ønsker eller krav om hygiejne. Ligesom de til gik til og fra for løbende at rydde af bordene, og for at få det hele til at glide.

• Stemning
Tak, Janne L

Rejsende, der kiggede på Panorama Restauranten, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Panorama Restauranten? Fortæl om dine oplevelser!