“Lækker mad”
Anmeldelse af Café Bondestuen

Café Bondestuen
Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Lækker hjemmelavet mad, vi fik dagens ret (mørbradgryde med kartofler), den var så stor at jeg desværre måtte opgive under halvvejs. Sønnen fik fiskefilet med pommes, det var også super i orden.
Vi sad ude med hundehvalp, og det var helt okay.
Stedet ser ikke ud af meget, men service og mad i top.
Stor ros til deres hurtige betjening og søde betjening.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, ingerkirstineb

Anmeldt 18. juli 2019

Virkelig lækker hjemmelavet mad. Var forbi ved frokosttid. Fik et stjerneskud, og manden fik husets burger. Begge retter meget veltillavede. Nabobordet fik pariserbøf. Godt menukort for både voksne og børn.
Super betjening, og hyggeligt og pænt sted.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Secher76
Anmeldt 29. oktober 2018

Spiste frokost på min vej hjemover nordenfjords fra.
Udefra ser stedet ikke ud af noget særligt, men det blev en rigtig god madoplevelse.
Store portioner af veltillavet mad.
Absolut rimelige priser
Beskedne lokaler, men hvad betyder dette, når maden er i orden?

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Lauge1954
Anmeldt 13. september 2018 fra mobile enheder

Rigtig lækkert og stort frokost stjerneskud med dejlig dressing og mange rejer. God og smilende betjening. Tak for dejlig mad.

Dato for besøg: september 2018
Tak, BMDR56
Anmeldt 18. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik 4 stjerneskud som take away. Det var så godt og der var rigeligt på tallerkenen, ingen af os kunne spise op. Så kan kun anbefalde Café Bondestuen, tak for mad.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Camilla D

Rejsende, der kiggede på Café Bondestuen, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Café Bondestuen? Fortæl om dine oplevelser!