“Bare perfekt”
Anmeldelse af Pavillon ChristiansMinde

Pavillon ChristiansMinde
Anmeldt 17. september 2017

Igen i år var vores fætter/kusine komsammen på Pavillon Christiansminde, det er så dejligt nemt at træffe en aftale med Jan, og igen var det perfekt, Menuen havde vi overladt til køkkenet at finde på, og vi blev ikke skuffede, Buffet, varmret og dessert alt veltillavet og velanrettet og serveret af høfligt og dygtigt personale. Der er dog et problem,det er ikke muligt at have appetit til at smage på det hele. Jeg kan varmt anbefale stedet til alle som vil holde nogen form for fest.

Dato for besøg: september 2017
Tak, KjeldJ19

Anmeldt 16. juli 2017 fra mobile enheder

Deltog i familiefest på Christiansminde og har KUN ros.
Imponerende og overdådig buffet af først forret, hovedret og dessert. Udsøgte råvarer smukt serveret og gennem hele aftenen opmærksom og stilfuld servicering af professionelt personale.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Birgith D
Anmeldt 4. juni 2017

Var her til gourmet rally hvor de havde i samarbejde med andre lavet den mest overdådige kageform.
Når man ser hvordan der er kræset for gæsterne, tænker her på pyntning med blomster og i det hele taget indretningen.
Glæder mig til at besøge stedet hvor der skal indtages en lækker middag, som jeg fornemmer kun kan blive i høj klasse.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Mogens S
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

Mortens aften i Christiansminde var absolut en oplevelse i særklasse. Vi har booket 10 pladser til i år.

Prøv det året rundt og nyd det. Klasse

Dato for besøg: januar 2017
Tak, MortenC359670
Anmeldt 16. november 2016

Man føler sig altid velkommen og maden er i top
Der bliver taget i mod en af verden selv når der er selskaber alle er smilene og alt
Kan lade sig gøre hvis man har nåde man gerne vil havde i det helt et vær at tage hend
Men har kun åben fredag og lørdag og søndag .

Dato for besøg: november 2016
Tak, Theresi P

Rejsende, der kiggede på Pavillon ChristiansMinde, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Pavillon ChristiansMinde? Fortæl om dine oplevelser!