“Fremragende mad og service”

Restaurant Kanalfogedens Køkken
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. august 2021

Fremragende mad og fantastisk service - så enkelt og præcist kan det siges.
Tak for en rigtig god oplevelse.

Tak, 968henrikk

Anmeldt 3. august 2021

De har et godt køkken, som serverer gode retter baseret på havet. Vi fik dagens fisk og rødspætte, som havde godt tilbehør og holdt enkelt.
Udsigten fra terrassen var meget smuk med udsigt over fjorden.

Tak, FlemmingJ883
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker mad og opmærksomme søde tjenere. Lokalerne er ikke sådan restaurant-hyggelige - de bærer lidt præg af at være en del af museet, men det gør intet når maden og betjeningen løfter stemningen :)

Tak, tmoriisc
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var til frokost på Kanalfogedens. Det var på alle måder fantastisk. Vi fik deres stjerneskud og muslinger. Til prisen er det noget af det bedste jeg har fået meget længe. Lækkert, ambitiøst og med fantastisk betjening.

Tak, peteraB6859EU
Anmeldt 22. juli 2021

Sad udenfor på terrasse med dejlig udsigt - God mad med venligt og afslappet betjening - Kan anbefales :)

Tak, Claus Jørn J

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kanalfogedens Køkken, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Restaurant Kanalfogedens Køkken? Fortæl om dine oplevelser!