“God mad, fantastisk udsigt og venligt personale”
Anmeldelse af Kulgaarden

Kulgaarden
Anmeldt 7. juli 2020

Vi fik en kulshusets stjerneskud med 2 virkelig fine stegte rødspættefiletter og passende med det øvrige tilbehør.
Vi nød udsigten fra de fine lokaler ovenpå og blev betjent af flinke og kompetente unge mennesker.
Absolut et sted at komme igen.

Tak, mogense374

Anmeldt 5. juli 2020

Fik Kulgårds burger, kødet var ussel kvalitet, pommes frites uden smag, lavet af mos. Dressing langt fra hjemmelavet og dårlig kvalitet.
God og sød betjening.
Har ingen intention om at komme igen.

Tak, 721lism
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Honning marineret kam var tør. Pølser ganske almindelige. Grillede ben hvor kødet ikke kunne hives fra benet. Det var ikke mad der krævede større kulinariske udfoldelsesmuligheder.

Tak, FinnHos
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Betjeningen var meget venlig og stedet har en god terrasse med udsigt til kanalen. Det mad vi fik var dog ikke så interessant. Vi fik smørrebrød og de var lidt kedelige i smagen - på nær smørrebrødet med æg og rejer.

Tak, cmlfrlch
Anmeldt 4. juni 2020 fra mobile enheder

Med relativt høje priser ligner det ikke noget kun at have en ukvalificeret tjener på arbejde, når det var strålende vejr med mange turister.
Løgstør kalder sig muslingebyen, så var det ikke imponerende, at der var udsolgt af muslinger kl 14.
130 kr for et stjerneskud var i den dyre ende.

Tak, PSH58

Rejsende, der kiggede på Kulgaarden, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Kulgaarden? Fortæl om dine oplevelser!