“Fin mad til meget rimelige priser”
Anmeldelse af Kulgaarden

Kulgaarden
Anmeldt 28. marts 2018

To voksne, to børn spiste god mad for 338kr inkl. drikkevarer (sodavand til alle). Det må siges at være meget rimeligt.

Specielt når maden er glimrende og stedet hyggeligt.

Dog underligt koncept med, at det sådan halvvejs er hent-selv på fx. drikkevarer. Ikke at det generer mig, men jeg forstod aldrig helt idéen...

Tak, Bjarke B

Anmeldt 18. december 2017 fra mobile enheder

Med pragtfuld udsigt nød vi skøn frokost og derefter smagfuld gløgg. Kan klart anbefales som en afslutning på gåtur langs kanalen

Tak, Hellenurse
Anmeldt 1. november 2017

Vi besøgte Kulgaarden til frokost en kold, blæsende og regnfuld 1. November. Det er et meget lækkert og hyggeligt sted, med en fin betjening. Vi fik et fantastisk lækkert stjerneskud og en supergod mørk øl.
Helt sikkert et sted, vi vil komme igen.

1  Tak, Lotte S
Anmeldt 15. oktober 2017 fra mobile enheder

Lille men flot restaurant med kæmpe vinduesparti ud til havnen. Det har i høj grad en oplevelse for øjet.
Maden var rigtig god, og vi nød vores besøg.

- restauranten er ikke så stor, så jeg vil ikke anbefale den til folk med små børn.
- frokostmenuen baserer sig på fisk, smørrebrød eller tarteletter

Tak, Anna C
Anmeldt 17. september 2017

Vi var en tur i Løgstør og besluttede at besøge Kulgården, det blev absolut IKKE en skuffelse. Først var vi der ved middagstid hvor vi spiste et stykke smørrebrød det var værd at sætte tænderne i, frisk og lækkert. Så bestilte vi plads til om aftenen hvor vi spiste Beauf bearnaise det var virkeligt lækkert,og flot anrettet og serveret, dog savnede jeg lidt mere stegeskorpe på kødet, som ellers både var meget mørt, saftigt og lækkert. Vi spurgte om hvilken vin der ville passe til maden, og fik anbefalet en som bare passede perfekt efter vores smagsløg, det var der også styr på. Vi sluttede med dessert (kage-bord) perfekt.Kan varmt anbefale dette sted.

2  Tak, KjeldJ19

Rejsende, der kiggede på Kulgaarden, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Kulgaarden? Fortæl om dine oplevelser!