“Bedste sandwich længe”
Anmeldelse af Kiosk Hammerhavn

Kiosk Hammerhavn
Anmeldt 11. august 2021

Frisksmurte sandwich - der i den grad var ventetiden værd!
Kan så absolut anbefales. Vi fik alle kyllingesandwich. Alle 4 var glade;-)
Oveni de gode sandwich er der nogle fantastiske omgivelser.

Tak, mts2605

Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlige sandwich, men ikke en kø på 30 minutter værd.
Dog smagte sandwichene godt, vi fik dem med laks og skinke. Den med skinke var bedst! Vi bestilte dog en sandwich uden løg, men fik løg i, selv om der stod på papiret at der ikke var løg i. Men selvfølgelig en fejl der kan ske for alle.

Tak, lonnyh85
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Det må simpelthen bare være verdens bedste laksesandwich. Indeholder pesto og ostecreme. Deres kyllingesandwich lød også lækker - det må blive næste gang. Mums

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, michaelaM8336JQ
Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med dejlig frugt juice. Vi sad ved bordene foran caféen og nød Fruit Shakes - solen skinnede og det smagte rigtigt godt

3  Tak, 963s_renh
Anmeldt 8. juli 2021 fra mobile enheder

Fik rigtig lækre frisk smurte sandwich. Det tog lidt tid - men det er okay når man venter på noget godt.

Familietur til hammershus som endte med frokost her.

1  Tak, 108sannel

Rejsende, der kiggede på Kiosk Hammerhavn, kiggede også på

Har du været i Kiosk Hammerhavn? Fortæl om dine oplevelser!