“Afslappende restaurant i hyggelige omgivelser”

Ellas Restaurant & Konditori
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 28. juni 2020

Vi var fire personer, der fik serveret fire forskellige retter, alle af høj kvalitet, og fantastisk velsmagende.
Det kan roligt anbefales

Tak, Kai2013

Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig imødekommende personale.
Der er masser at vælge imellem, store portioner , så man går ikke sulten derfra.
Kan varmt anbefale deres biksemad. Hvis man har en sød tand som mig er der et stort udvalg af kager og søde sager.
Kan varmt anbefale deres Æblekage.

Tak, StewardClaus
Anmeldt 12. juni 2020

Hyggeligt sted (vi sad indendørs) venlig betjening. Vi fik stegt flæsk (meget tykke skiver) og torsk. Det var velsmagende men retten med torsk var godt nok for stor.

Tak, Mette W
Anmeldt 10. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig aftensmad (mørbradbøf med svampe og stegt torskefilet med champignon), professionel betjening i hyggelig interiør. Mange tak!

1  Tak, GregoryAlpha
Anmeldt 27. august 2019

En hurtig sammenfatning af vores oplevelse på Ellas må være "rimelig mad og dårlig betjening"
Efter kun nogle få sekunder på restauranten kender du personalets standard, idet du (bogstaveligt talt) får udpeget dit bord, som sagtens kan stå op til 7-8 meter væk.
Du må følge dig selv til bords og håbe, at du vælger det bord, som de har peget på.
Jeg bestilte et glas Chardonnay hvidvin, hvorefter den kære dame bragte mig et glas ... rødvin (suk!).
Maden (unghane) var OK. Ikke den store smagsoplevelse, men man blev mæt, til gengæld var prisen på sommer-Bornholm niveau (=ikke billigt).
Stedet lever åbenlyst af gæster fra den nærliggende campingplads, som åbenbart ikke har voldsom fokus på kvaliteten, det var i hvert tilfælde det tætteste, vi kom på en turistfælde på vores Bornholmstur.

Dato for besøg: august 2019
3  Tak, frpe1960

Rejsende, der kiggede på Ellas Restaurant & Konditori, kiggede også på

Svaneke, Bornholm
Allinge, Bornholm

Har du været i Ellas Restaurant & Konditori? Fortæl om dine oplevelser!