“Alt var rart og godt”
Anmeldelse af Kokkenberg

Kokkenberg

11 herrer til mad og vin. Niels fik mad og stemning op i 5 stjerner. Kan varmt anbefale Kokkenberg !

Dato for besøg: september 2020
Tak, K354MYkarinas

Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Absolut et af de bedste spisesteder på Bornholm. Skønne hyggelige omgivelser og et spændende spisekort. Vi kommer helt sikkert igen. Kan klart anbefales

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, PeterBoutrup
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant med en behagelig atmosfære. Venlig betjening og passende tid mellem retterne. Lækker mad med friske råvarer. Perfekt tilberedt i passende portioner.
Tak for mad

Tak, 935sift
Anmeldt 21. august 2020

Af de steder, vi har oplevet at spise på Bornholm, er Kokkenberg det bedste sted, vi har spist. Det er eksklusivt, hyggeligt, er ikke overfyldt og så leverer de god service. Maden var yderst velsmagende. Derfor anbefaler jeg klart Kokkenberg. Især et besøg værd, hvis du alligevel bor i nærheden Sandvig Allinge.
Det bør nævnes, at vi har spist i byerne, Gudhjem, Allinge, Sandvig, Sandkaas og Rønne.

1  Tak, Nicolai J
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Vi var på kokkenberg fordi vi fik en anbefaling, det var super lækkert mad og sød betjening!! Kan kun anbefale kokkenberg

Tak, paalvasteus

Rejsende, der kiggede på Kokkenberg, kiggede også på

Har du været i Kokkenberg? Fortæl om dine oplevelser!