Anmeldt d. 11. juli 2021

Vi har boet på Hotel Romantica en uge i juli 2021, på værelse 401.
Fint værelse med køleskab, aircon og fladskærms-tv, samt god dobbeltseng uden revne i midten.
Lille badeværelse med brus. Dejlig stor balkon med skøn havudsigt.
Godt pool område med poolbar, hvor man kan købe alt hvad hjertet begærer, fra mad og drikke, til drinks og snacks. Super venligt personale, der gør hvad de kan for at hjælpe. Hele hotellet fremstår rent og velplejet.
Godt supermarked lige overfor hotellet.
Der ligger to super gode restauranter tæt på hotellet mod byen (El Greco og Pelagos) sidste nævnte er der live græsk musik fra 20:30.
700 meter til centrum, med massere af restauranter og butikker. 5 minutters gang til havet.
Vi lejede bil til 30 euro per dag, med fuld forsikring.
Tusind tak til Romantica for en skøn ferie!

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, HenningEliasen
Anmeldt d. 21. oktober 2019 fra mobile enheder

Skønt sted fredeligt og roligt med et super pool område og rigtige gode værelser med en dejlig terrasse. Kan 100% anbefale stedet. Kommer gerne igen, kun en kort tur ind til centrum, med mange spisesteder, men også gode spisesteder ved hotellet.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Jens o
Anmeldt d. 4. oktober 2019

Netop hjemkommet fra dejlig, varm og solrig ferie på Hotel Romantica, Karpathos.
Et velholdt og veldrevet mindre hotel og lejlighedskompleks beliggende lidt udenfor Karpathos by med et serviceniveau der rager langt op på skalaen for hvad man kan forvente af et 2 stjernet hotel. Vi havde valgt at bo
I hoteldelen da der var elevator og morgenmaden var incl. Kan derfor ikke udtale mig vedr. lejlighederne.Det søde og servicemindede personale var sædeles hjælpsomme. rengøringen på stedet var i top og udearealer: poolen, poolbar, morgenmadsterrasse og bar blev passet og rengjort dagligt. Smuk beplantning omkring pool og have var et ekstra plus. Morgenmaden rakte rigeligt til vort behov: brød, ost,skinke, pandekager, æg,kage, tomater, agurk, græsk youghurt, honning, mysli, marmeade 2 gange om ugen røræg,bacon og pølser, hvis noget er glemt...må det være en bonus! Kaffe og te samt juice ( nok nærmere saftevand) fra maskine efter behov.
Poolbaren serverer drikkevarer fra Kl 11 til Kl ca 19 samt lettere frokostretter til fornuftige priser. Der findes toilet-og badefaciliteter ved sen afrejse.
Generelle opl: Hotelværelser er ikke balsale men absolut til at komme omkring i for 2 pers. Rigtig gode senge og pænt mindre bad/toilet. Balkonen vær 207 var ok måske en smule smal men dejlig at sidde på morgen og aften, der var sol fra ca kl 10 til ca kl 18 og derfor særdeles smålunt. Ac kan tilkøbes for euro 7 pr dag og kan anbefales !
Spisesteder: overfor hotellet ligger et par gode spisesteder kan især anbefale El Greco, velvoksne portioner, ikke specielt dyrt, stort udvalg og veltillavet mad. I Byen og på havnemoen ligger restauranter og taverner tæt, men det er en rimelig strabadserende vandring dertil for “ikke atleter” ca 1 km ad bakke op, bakke ned, trapper op,trapper ned, ....godt for kondien! Taxa til byen/havnen ca 7 euro pr vej...kan anbefales! Stranden er sand/sten med krystalklart vand, kan være en udfordring for folk som ikke er 20 længere, da sandet får fødderne til at synke langt ned og balancen så ikke er hvad den har været.Fine strande i omegnen.
Ikke noget kulturelt at se eller opleve ,kun afslapning, badning, sol , mad og drikke...og det er vel heller ikke så ringe?

Værelsestip: Vælg værelse el lejl mod pool
Dato for ophold: september 2019
1  Tak, Andreas I
Anmeldt d. 8. september 2019

Et dejligt roligt hotel med fine værelser. Rigtig god morgenmad. Sødt og venligt personale. Ligger lige udenfor byen tager kun 5 minutter så er man inde midt i Pigadia. Der ligger nogle få restauranter lige i nærheden.

Værelsestip: Venligt personale
Dato for ophold: august 2019
2  Tak, Hans Christian ... P
Anmeldt d. 3. oktober 2017

Havde bestilt større dobbeltværelse, blev noget overrasket da jeg så værelset, det var virkeligt stort ikke et værelse men stor entre med køleskab, kuffertborg og klædeskab derefter soveværelset og så et lille opholdsrum med sofa og endnu et klædeskat og sidst men ikke mindst 2 badeværelser.

Dato for ophold: september 2017
  • Rejsetype: Rejste alene