“Helt sikkert et eller flere besøg værd”
Anmeldelse af Antonio Pizza Pasta

Antonio Pizza Pasta
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer

Jeg kan klart anbefale denne restaurant. Vi var 4 voksne og 1 barn på restauranten i går. Vi fik 3 voksenpizzaer, en børnepizza og en omgang spaghetti.

Vi tog husets hvidvin, halvsød, den var fantastisk.

Til dessert tog vi tiramisu.

Betjeningen var sød, smilende og imødekommende.

Hvis vi havde flere dage her, ville vi absolut spise her igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, christinatimm1973

Anmeldt 29. august 2020 fra mobile enheder

Besøgte stedet den 28. August. Meget rent og pænt og opmærksom betjening. Ingen slinger i valsen mht covid-19 sikkerhed. Forretter som bruschetta med aubergine og halloumiost med skinke og sylte ty øj kan anbefales. Hovedretterne i form af frisk pasta med meget mørt kalvekød og trøffel var superb. Min pizza ligeså.
Man kan ikke sidde udendørs og der er lidt trafikstøj ind i mellem. Vi har spist mange rigtig gode steder i den forløbne uge og Antonio hører til i toppen. Kommer meget gerne igen

Tak, MikaelB780
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Superb
Denne Restaurant ligger midt på en lille vej så man skal vide den ligger der. Læste om den,og måtte aflægge den et besøg, det var alle pengene værd
Super betjening maden blevet lavet i et åben køkken så man kunne følge med
Der blev spritte af og der var styr på COVID-19
Jeg kan varmt anbefale dette sted hvis man er på Rhodos
Kommer igen

1  Tak, 527thomast
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Super sød betjening og lækker lækker pizza, den bedste vi har fået på Rhodos.
Hygiejnen er i top, tjenerne bærer mundbind og man føler sig helt tryg i de her rammer.

Tak, Badeby69
Anmeldt 8. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi fik en super betjening og rigtig lækkert pasta og pizza. Klart et besøg værd. De bringer oveni købet ud gratis.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 692malenej

Rejsende, der kiggede på Antonio Pizza Pasta, kiggede også på

Har du været i Antonio Pizza Pasta? Fortæl om dine oplevelser!