“Virkelig god mad MEN...”
Anmeldelse af Seventy Fahrenheit

Seventy Fahrenheit
Anmeldt for 7. august 2017 fra mobile enheder

Vi har før besøgt denne restaurant og været meget begejstret for kvaliteten af maden og den hyggelige atmosfære. Madmæssigt var alt upåklageligt - raviolien kan varmt anbefales!! MEN aftenen blev desværre hurtig ødelagt af en gruppe meget larmende britter. Støjniveauet nåede hurtigt højder hvor det ikke var muligt at føre en almindelig samtale. Desværre gjorde tjenerne intet ved problemet og det ødelagde helhedsoplevelse på en ellers fod restaurant.

Tak, ansk98ab

Anmeldt for 28. juli 2017 fra mobile enheder

Uden sammenligning den bedste restaurantoplevelse, vi har haft i Thailand. Fantastisk mad, som både kan sammenlignes med og på nogle områder overgår nogle af de bedste restauranter, vi har besøgt over det meste af verden. Og det er efterhånden blevet til en del..
Særligt vil jeg fremhæve tun-tataren. Himmelsk!

Tak, Babetoo
Anmeldt for 19. juli 2017 fra mobile enheder

Super fint sted i hjertet af Lamai. Der er god stemning i det omkring liggende område med et Australsk musik sted lige over for som sikrede god musik mens vi spiste. Stedet lader til at være fransk ejet/drevet og maden var i top. Eneste kritik punkt var at mange af de cocktails vi købte smagte ens (formentlig pga. generisk mixer).

Tak, Nicolai H
Anmeldt for 23. januar 2017 fra mobile enheder

Valgte seventy fahrenheit da den lignede et sted hvor kvaliteten var i top. Klart højere priser end mange andre i området. Vi valgte typiske thai retter. Blev dog skuffet over det pæne ydre. En kombi forret var lille og kedelig. Pænt anrettet med uden smag. Kylling Panang var med en standart sauce og en kold tør kylling. Ingen tvivl om at kyllingen var lavet for længe siden.

1  Tak, Morten S
Anmeldt for 2. august 2016 fra mobile enheder

Dette er en ny restaurant i Lamai.
Der er en dejlig afslappet atmosfære , og det venlige og imødekommende personale forkæler dig.
Kokken er en ung franskmand, og han kokkererer både thai og vestlig mad, som smager helt fantastisk.
Prøv den

1  Tak, Anette A

Rejsende, der kiggede på Seventy Fahrenheit, kiggede også på

Lamai Beach, Maret

Koh Samui, Surat Thani Province
Lamai Beach, Maret

Har du været i Seventy Fahrenheit? Fortæl om dine oplevelser!