Anmeldt d. 25. juli 2019 fra mobile enheder

Boede i “storhytte” Orren 2A.

Den vildeste “storhytte”. Der er alt hvad du kan tænke dig til.

Selve Branäs skiområde er forholdsvis fladt/bakket iht. Frankrig og Østrig.

Men til gengæld er området meget børnevenligt, samt et godt sted at starte.

Vi kommer ihvertfald igen

Dato for ophold: februar 2019
Tak, AudioDave
Anmeldt d. 14. marts 2019 fra mobile enheder

Har været en kanon god ferie. Vi var her i 5 dage. Vi boede på torvet. Lige ud til løjpen..lækkert. værelset var Okey. Dog var køkkenet meget lille og en del køkken ting duede ikke. Kniv. Fryser . Mm.
Så ikke til at lave mad selv. Kun lette retter eller opvarme... alt på stedet er vildt dyrt. Så kør nord på til syslebæk. Ca. 12 min. Nord på. Der er en coop butik. Halv pris. Samt en tv. Camping mm. Butik på vejen der op. Vi manglede et memory kort.
Der er et stort spring imellem grøn og blå løjpe. Samt imellem blå og rød. De grønne er bare lige ud. Så man må starte på blå. Det er hårdt. Tager man kondole helt op. Er de blå gode hele veje ned. Samt der er flere gode oppe. Men. Når man skal tilbage til logde. Skal man over en rød løjpe. Det er super dårligt lavet.

Fik undervisning der oppe. Det var godt og Okey pris. Tak Anna. Det var en stor hjælp.

Der er hvad der skal være på stedet og kan godt anbefales et besøg

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Janus A
Anmeldt d. 7. januar 2019

Lejlighederne har en fin indretning med tre værelser samt et kombineret køkken og opholdsrum. Et stort værelse med to senge ved siden af hinanden samt to mindre værelser med køjesenge. Der er rigeligt med skabe.
Køkkenet er mini med stort M. Et rimeligt køleskab med fryserum og en microovn men ingen rigtig ovn eller opvaskemaskine.
Der er kun to små kogeplader og det er svært at lave to ting af gangen men vi havde heldigvis en ekstra kogeplade med.
Der er rigeligt med kogegrej og service.
De havde fået en bedre anmeldelse hvis køkkenet havde været bare lidt bedre specielt kogepladen.
Vi havde en god ferie.

Dato for ophold: december 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, jpoulsendk
Anmeldt d. 28. marts 2016

Pisterne prepereres ikke i løbet af dagen.
Betjening i skiudlejning og restauranter udføres af meget unge mennesker, der ikke rigtig forstår sig på god service. Klagede over et par støvler der var for smalle, og fik dem byttet til et par der var også var smalle. Helt tydeligt fik jeg bare et par andre støvler, for så kom jeg nok først igen i morgen. I restauranten fakturerede servitricen for meget for en sodavand, hvortil hun svarede "nå, så kan du få en til"....da jeg takkede nej til det, siger hun "ok, men det bæger med chilisovs du fik gratis, kostede faktisk 15 kr...."

De unge mennesker er søde nok, men det er ikke god service de leverer

Dato for ophold: marts 2016
Tak, David n
Anmeldt d. 10. februar 2015

Vi var to familier, der havde lejet et hus i Branäs på bakken med den mest fantastiske udsigt over området. Meget luksuriøst hus med alle tænkelige faciliteter. Dejligt skisportsområde for nybegynderfamilien - med børnebakker og for fortsættere. Det tog 3-4 timer at køre til og fra Oslo-båden. Alt i alt ret overkommeligt. Rejsen købt gennem Stena Line.

Dato for ophold: februar 2015
1  Tak, hellepelle23