“Super hyggeligt og lækker mad”
Anmeldelse af Tis Litsas Ta Kamomata

Tis Litsas Ta Kamomata
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 27. juli 2018 fra mobile enheder

Ville væk fra turistrestauranterne og fandt denne dejlige restaurant med en flot udsigt til havet. Lækker autentisk græsk mad, og der er også lækre vegetarretter. Startede godt med at få serveret et dejligt groft brød med olivenolie, salt og rosmarin. Herefter fyldte peberfrugter og en græsk kartoffelgratin og naturligvis også tzatziki. Kan klart anbefale en tur til Afrata og nyde et måltid på dette skønne sted.

Tak, arlassen

Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Det er anden gang vi besøger stedet, og vi er bestemt ikke blevet skuffet.
De laver virkelig lækker mad og er altid søde og venlige.
Udsigten fra deres lille restaurant er er virkelig flot, så bestemt et besøg værd.

Tak, Ricco B
Anmeldt 15. oktober 2016

Hyggelig spisested, hvis man vil opleve noget lokalt græsk mad.
Vi var 2 voksne og en dreng på 3, som spiste der en enkelt aften. Fik god græsk mad, i stille og roligt selskab. Helt sikkert et sted jeg syntes man skal prøve hvis man er på disse kanter.

Tak, Jimmikrist
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Værten anbefalede en række forskellige retter - alle traditionelle græske. Vi var et selskab på 8 så vi prøvede flere forskellige. De var alle utroligt velsmagende og friske. Desuden var deres citron raki - som vi traditionen tro fik sammen med melon som afslutning - super lækker. Man kunne desuden købe forskellige slags raki, honning og olivenolie af egen avl i restauranten. Og det gjorde vi.

Tak, Eva Cecilie T
Anmeldt 29. juni 2016 fra mobile enheder

I 2015 besøgte jeg stedet med min brødet i forbindelse med en ATV tur rundtomkring bjergene. Vi fik himmelsk lokal mad fri for den turist agtige mad i byerne langs kysten. Ved dette besøg havde jeg min kæreste med på en ATV tur. Vi fik lækker kaffe og lokal produceret is på fåremælk. Jeg kan kun anbefale at i kaster ker ud i de lokale produkter, især når i besøger små lokale steder et stykke fra turist områderne. Prøv fx. Stedets dakos og små pie's.. De er himmelsk! Udsigten er fantastisk og stemningen er uovertruffen hyggelig. Serviceringen er god og det er personen som har stedet der servere og står i køkknet. Man får god vejledning i menukortet.

Tak, Mads G

Rejsende, der kiggede på Tis Litsas Ta Kamomata, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Tis Litsas Ta Kamomata? Fortæl om dine oplevelser!