3 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
183 US$
Expedia.com184 US$
Hotels.com184 US$
Priceline183 US$
Travelocity184 US$
Tripadvisor184 US$
Trip.com183 US$
Anmeldt d. 30. juli 2021

Fine værelser og Ok omgivelser, det skal de ha’. Men ellers klassisk turistfælde med halvsløj buffet, langt ude på landet. Lille badeland, hvor vi stod i kø 1,5 time for at komme ind. Kommer IKKE igen

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 131casperm
Anmeldt d. 14. juli 2021

Vi boede på Ostseehotel Midgard 6 dage i juli 2021. – Et dejligt hotel, rent og godt værelse, - men et utal af måger ødelægger stedet fuldkomment.

Værelset havde ikke aircondition, så vi sov med åben altandør, men var det umuligt at sove på grund af mågeskrig hele nattet.

Vi købte ørepropper, så de næste nætter gik det bedre.

Området er beskidt af mågeklatter, og folk som spiste udendørs, måtte vogte sig for mågerne som prøvede at stjæle deres mad.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 559akis
Anmeldt d. 1. september 2020

Vi betalte for 3 døgns parkering til hotellet. Trods dette har vi nu ud af det blå modtaget ikke mindre end 6 inkassokrav for parkering (med sindssyge gebyrer pr. opkrævning).

Inkasso firmaet truer med bål og brand og ændrer efter indsigelse forklaring og hævder nu, at vi har parkeret 6 gange på et særligt areal, som ikke var omfattet af vores P betaling. Det er så ved af- og pålæsningsområdet lige uden for hotellet. Et område som vi knap nok nærmede os på "gåben".

Hold jer væk. Et skod sted.

Tak, 972olek
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Vores familie var, sammen med nogle venner, en uge i Damp under Corona sommeren 2020. Vennerne havde været der før og havde anbefalet det, blandt andet fordi der både er badeland og wellness. Omend vi endte med at få en god ferie (vi er ikke sådan til at slå ud), så levede Ostsee Resort Damp bestemt ikke op til vores forventninger. Ikke mindst tager i betragtning af at prisen var langt højere end fx en mobilehome ved en femstjernet campingplads i Italien.

Vi bookede i forventning om at deres badeland og wellness ville være genåbnet efter Corona. Det modsatte fremgik ikke af deres hjemmeside og vi fik en skriftlig bekræftigelse på at der ville være adgang for os. Da vi ringer for at tjekke får vi besked om at det vil være åben. Jeg ringede også til direktøren (fordi vi fra andre havde hørt der kort tid før vores ankomst fortsat var lukket) og han lovede ligeledes at både badeland og wellness ville være åbent når vi ankom. Det viste sig, at det var der ikke. Wellness åbnede aldrig og badeland åbnede først på dag 3 og med begrænset antal (fair nok) men også begrænset åbningstid (for sløvt). Vi oplevede ligeledes at personalet generelt var sure og man havde ofte oplevelsen af at få voksenskældud. Vi spiste på et af Resortets restauranter og det var en aldeles frygtelig kantine oplevelse. Hytterne var i øvrigt meget mørke og nedslidte og i det hele tager virker området som et levn fra en svunden tid.

Vi har tidligere været både i Weissenhäuser Stand og Bispinger Heide og begge er langt bedre end Damp.

2  Tak, HenningV923
Anmeldt d. 12. juli 2020

-Pool lukket selv om de lovede den ville være åben.
-Mad var ikke rigtigt noget man kan spise til frokost og aften
-vi havde betalt for en uge
Var der i 3 dage
- utroligt når der står på ens booking at der er gratis adgang til pool, at den så er lukket

Tak, 823karstens