Fastlås den laveste pris fra disse websites
Trip.com
Hotels.com
Anmeldt d. 1. september 2020

Vi betalte for 3 døgns parkering til hotellet. Trods dette har vi nu ud af det blå modtaget ikke mindre end 6 inkassokrav for parkering (med sindssyge gebyrer pr. opkrævning).

Inkasso firmaet truer med bål og brand og ændrer efter indsigelse forklaring og hævder nu, at vi har parkeret 6 gange på et særligt areal, som ikke var omfattet af vores P betaling. Det er så ved af- og pålæsningsområdet lige uden for hotellet. Et område som vi knap nok nærmede os på "gåben".

Hold jer væk. Et skod sted.

Tak, 972olek
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Vores familie var, sammen med nogle venner, en uge i Damp under Corona sommeren 2020. Vennerne havde været der før og havde anbefalet det, blandt andet fordi der både er badeland og wellness. Omend vi endte med at få en god ferie (vi er ikke sådan til at slå ud), så levede Ostsee Resort Damp bestemt ikke op til vores forventninger. Ikke mindst tager i betragtning af at prisen var langt højere end fx en mobilehome ved en femstjernet campingplads i Italien.

Vi bookede i forventning om at deres badeland og wellness ville være genåbnet efter Corona. Det modsatte fremgik ikke af deres hjemmeside og vi fik en skriftlig bekræftigelse på at der ville være adgang for os. Da vi ringer for at tjekke får vi besked om at det vil være åben. Jeg ringede også til direktøren (fordi vi fra andre havde hørt der kort tid før vores ankomst fortsat var lukket) og han lovede ligeledes at både badeland og wellness ville være åbent når vi ankom. Det viste sig, at det var der ikke. Wellness åbnede aldrig og badeland åbnede først på dag 3 og med begrænset antal (fair nok) men også begrænset åbningstid (for sløvt). Vi oplevede ligeledes at personalet generelt var sure og man havde ofte oplevelsen af at få voksenskældud. Vi spiste på et af Resortets restauranter og det var en aldeles frygtelig kantine oplevelse. Hytterne var i øvrigt meget mørke og nedslidte og i det hele tager virker området som et levn fra en svunden tid.

Vi har tidligere været både i Weissenhäuser Stand og Bispinger Heide og begge er langt bedre end Damp.

2  Tak, HenningV923
Anmeldt d. 12. juli 2020

-Pool lukket selv om de lovede den ville være åben.
-Mad var ikke rigtigt noget man kan spise til frokost og aften
-vi havde betalt for en uge
Var der i 3 dage
- utroligt når der står på ens booking at der er gratis adgang til pool, at den så er lukket

Tak, 823karstens
Anmeldt d. 9. juli 2020

Fra det sekund man tjekker ind, der kører taxameteret. ALT koster penge. 10 Euro pr dag for parkering in the middle of nowhere, og sådan fortsætter det. Da jeg bookede dette hotel, havde jeg gennemtjekket deres hjemmeside og der stod, at Entdeckerbad forventedes at åbne den 8/7. Jeg bookede med ankomst dagen efter og troede så, at badeområdet var åbent. Det var det IKKE. Vi gik en tur i Funhalle, hvor min søn gerne ville prøve at klatre. Det skal man så forudbestille flere dage i forvejen, så han kunne ikke klatre overhovedet i de tre dage, vi var her. Han ville også gerne have prøvet deres bueskydning, men det var kun åbent udvalgte dage - sjovt nok heller ikke de dage, vi var her. Jeg kommer ALDRIG IGEN!

2  Tak, bettinar311
Anmeldt d. 1. juli 2020

Jeg ankom til resortet 29.7 hvor jeg havde booket 2 overnatninger. Forinden havde jeg grundig checket og ikke fundet information om nedlukning af pools, wellness område med saunaer og dampbad pga
Corona

Ved ankomsten bli'r vi klar over man ikke må bruge faciliteter. Vi aflyser og får mulighed for fuld refundering om 7-10 dage.

Det skulle ha været mit 4.besøg så jeg er skuffet over manglende information og 5 timers forgæves rejs med tilbud om fri annullering.

Hotellet sagde der stod Corona retningslinier på hjemmeside ...Dem kan jeg ikke se og hotellet kunne heller ikke sige hvor information stod. Urimeligt at det ikke står på hjemmesiden.

2  Tak, Annettedk68