Anmeldt d. 9. juli 2019

Vi blev taget rigtig godt imod da vi kom til Holmegaard
Rigtig fint værelse
Så hyggelige og smagfulde omgivelser
Det mest fantastiske hjemmelavet morgenmad , som var var anrettet så indbydende
Vi har nydt vores ophold og vil anbefale det til andre
Vi har intet negativt at skrive

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Sanne B
Ole C, Ejer hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juli 2019

Tak for flot anmeldelse Sanne!

Anmeldt d. 2. juni 2019 fra mobile enheder

Pension Holmegaard ligge dejligt i Sandvig tæt på havet og storslået natur. Det er en familie drevet gammel idyllisk gård med dejlige værelser og den hyggeligste gård. Værtinden Margit er fantastisk sød og sørger godt for gæsterne. Vi kommer helt sikkert tilbage Michael og Jane

Dato for ophold: juni 2019
Tak, janeo194
Ole C, Ejer hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2019

Tusind tak for fin anmeldelse. Kom snart igen!

Anmeldt d. 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Lækker lille oase. Alting var helt i top. Lækre værelser, skøn morgenmad og helt perfekt servicering. Kan helt klart anbefales og det bliver uden tvivl et sted jeg kommer til at besøge igen. Stedet harmonerer rigtigt godt med den fantastiske oplevelse det er at komme til Bornholm

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Christian I

Mange tak for flot anmeldelse Christian.
Kom snart igen!

Anmeldt d. 21. juli 2018

Pension Holmegård er morgenbadning med efterfølende fantastisk morgenmad i gården. Dejlig afslappet atmosfære i dejlige og hyggelige værelser. Margit kræser om gæsterne og Ole (Gammel gnaven mand) spiller op i gården.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Kim D
Ole C, Gæsteansvarlig hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2018

Tak for din superfine anmeldelse.
Nemt at drive pensionat, når man har så søde gæster!

Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

Margit driver Pension Holmegaard med kærlighed... i alt fra de hjemmebagte boller på det veldækkede morgenbord til hjælp med vasketøj til en hyggelig snak med gode råd om fine steder at besøge. Der er i det hele taget en fin balance mellem følelsen af det familiære og det at være sig selv på Holmegaard, for Margit går lige den ekstra kilometer for sine kunder. Tak for et fint ophold. Vi glæder os til at komme igen.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Christina A
Ole C, Gæsteansvarlig hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2018

Hej Christina,
Mange tak for din søde anmeldelse.
Vi glæder os til I kommer igen!
KH Margit og Ole