Anmeldt d. 21. juli 2018

Pension Holmegård er morgenbadning med efterfølende fantastisk morgenmad i gården. Dejlig afslappet atmosfære i dejlige og hyggelige værelser. Margit kræser om gæsterne og Ole (Gammel gnaven mand) spiller op i gården.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Kim D
Ole C, Gæsteansvarlig hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2018

Tak for din superfine anmeldelse.
Nemt at drive pensionat, når man har så søde gæster!

Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

Margit driver Pension Holmegaard med kærlighed... i alt fra de hjemmebagte boller på det veldækkede morgenbord til hjælp med vasketøj til en hyggelig snak med gode råd om fine steder at besøge. Der er i det hele taget en fin balance mellem følelsen af det familiære og det at være sig selv på Holmegaard, for Margit går lige den ekstra kilometer for sine kunder. Tak for et fint ophold. Vi glæder os til at komme igen.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Christina A
Ole C, Gæsteansvarlig hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2018

Hej Christina,
Mange tak for din søde anmeldelse.
Vi glæder os til I kommer igen!

Anmeldt d. 18. juni 2018 fra mobile enheder

Pension Holmegaard oser af ro og velvære. Der er kælet for stedet - som fremstår enkelt og ærligt. Boede på et lille enkeltværelse - rent og pænt. Man får lyst til at glemme tiden, når man sidder i den charmerende gårdhave. Morgenmaden er formidabel. Hjemmebagt brød, lækker ost og rullepølse. Skyr med frugt - kogte æg - og kaffe der smager. Jeg kommer igen.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, SBraun_12
Ole C, Ejer hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juni 2018

Tak for en super anmeldelse. Du skal være så velkommen igen!

Anmeldt d. 20. maj 2018 fra mobile enheder

Vi var 5 personer, 4 i familierum og en i enkelt værelse. Meget hyggeligt og søde værter. Værelset er fint. Meget hyggelig gårdhave med behagelige og hyggelige havemøbler så man kan nyde aftensolen med et glas vin. Morgenmaden er et nummer for sig. Hjemmelavet boller, hallegård pølse, scrambel eg, frugt, yoghurt, oste , crossaint, mm....,
Centralt i Allinge Sandvig

Dato for ophold: maj 2018
Tak, bondejensen06
Ole C, PR-chef hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juni 2018

Hej Andreas,
Tak for din fine anmeldelse. Kom snart på besøg igen!
Mvh. Ole

Anmeldt d. 17. august 2017 fra mobile enheder

Utrolig hyggeligt, afslappet og malerisk sted. Værelser fine, rene og rummelige. Betjening afslappet, personlig, behagelig etc. etc. Dejlig morgenmad med hjemmelavede ting. Der kan kun gives den varmeste anbefaling. Tak for opholdet!

Dato for ophold: august 2017
Tak, Linde58
Ole C, PR-chef hos Pension Holmegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2017

Hej Linde58

Tusind tak for din flotte anmeldelse.
Håber at se dig næste år!