Fastlås den laveste pris fra disse websites
Orbitz.com
Travelocity
Hotels.com
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Utrolig dårlig ledelse er det, som beskriver hotellet bedst. De søde unge mennesker gør deres bedste for at holde stedet kørende og servicere gæsterne. Kaotisk fra ankomst, ingen velkomst eller forklaring af fx hvornår der er morgenmad, at man selv skal bede om at få ordnet værelset, få rene håndklæder osv - dette opdagede vi desværre først efter første nat, hvor der sidst på eftermiddagen fortsat ikke var ordnet på værelserne. Den første nat utrolig meget larm, hotellet er temmelig lydt og der var en konstant smækken med døre frem til efter midnat. Dette nævnte vi dagen efter, hvor det så blev lidt bedre. Der er intet vand på værelserne, hvilket vi har fået på de øvrige hoteller i nærheden, fx Allinge badehotel. En lille detalje, som gør man føler sig velkommen. Der er heller ingen badekåber, og vandet i bruseren er skiftevis koldt eller brandvarmt og meget svært at regulere.
Den første morgen var vi heldige med en super sød morgen tjener (høj, mørkhåret dansk pige), som kunne betjene espressomaskinen og lave en rigtig god kaffe. Dagen efter ny tjener, som ikke kunne = rigtig dårlig kaffe. Hun var alene om at betjene samtlige hotelgæster, havde alt for meget at se til og vi ventede meget længe på morgenmaden, som kom ind i en tilfældig rækkefølge, og fremfor at servere drikkevarer og dække vores bord med tallerkener, havde hun mere travlt med at rydde forladte borde. Vi oplevede begge dage en ledelse (forpagter par), som havde mere travlt med at indtage alkohol den halve dag, end at hjælpe det sparsommelige personale med at sikre en normal servicering af hotelgæsterne. Hotel mutter virker komplet ligeglad med gæsterne, og orker ikke engang at sige farvel og tak for denne gang. Vi har overnattet på mange hoteller i Danmark og udlandet, og der er heldigvis rigtig langt mellem så dårlig en oplevelse, som den vi havde på Grønbechs hotel. Det er super ærgerligt for hotellet er i øvrigt ret charmerende og har potentiale for at gøre det rigtig godt. Det kræver dog en god ledelse, som forstår at fokusere på hoteldriften.

Dato for ophold: april 2021
Tak, Passport58394052327
Anmeldt d. 26. august 2020

Værelset var gennemsnitlig. Vi havde bestilt værelse med balkon, og ankom midt på eftermiddagen, hvor solen bagte ind gennem det store vinduesparti. Der var sat en lille gulvventilator op som stod tændt da vi ankom men der var på den gale side af 35 grade, og der var ikke til at være før sidst på dagen. Bad og toilet var fra da mor var knægt. Og kunne trænge til en kærlig hånd så det blev lidt mere nutidigt.
Morgenmaden var god.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Christian J
Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Flot indretning
Værelserne kunne godt trænge til en opgradering, specielt badeværelse.
Hotellet er meget lydt. Man kan høre alt.
Brusebadet er umuligt at indstille så snart der er en anden gæst der bruger vand skifter temperaturen voldsomt.
God morgenmad.
Aftensmaden mangler udvalg.
Hyggelig stemning og flot gårdhave og restaurant.

Dato for ophold: august 2020
Tak, andreas_pa1992
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Tak for godt ophold på et stemningsfuldt og ferieafslappende hotel.

Midt i denne alvorlige coronatid var det dejligt at se og mærke glæde og godt humør på jeres dejlige hotel. Gårdhaven er en perle, restauranten vidunderlig, service og betjening i top. Hvad mere kan man ønske sig?

Og så oven i købet i skønne Allinge med herligt havnemiljø, små snoede gader, liv og leben. Vi var oven i købet så heldige at opleve en stemningsfuld koncert med Tim Kristensen på nabostedet Gæstgiveren sammen med en masse andre glade mennesker, som så ud til at nyde livet efter de hårde tider med nedlukning på grund af Corona.

Det var lige den vitaminindsprøjtning vi trængte til. Glæder os allerede til næste gang.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Vegabear123
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Vi blev desværre blevet nødt til at opgive vort ophold på Bornholm og tage hjem igen efter kun 26 timer på øen

De værelser vi fik tildelt på Grønbechs Hotel var de absolut ringeste hotellet kunne støve frem. Værelse 13 og 14 i annekset ligger i stueplan med front lige ud til en støjende hovedfærdselsåre gennem byen, og en støjende restauration med livemusik på den anden side af gaden, hvor fulde folk holdt os vågen til ALT ALT for langt ud på natten.

Der var stegende hedt i værelserne og der var begrænset mulighed for udluftning, da vi måtte have mørklægningsgardinerne rullet nærmest helt ned for at folk ikke kunne kigge ind i værelserne direkte fra gaden. Og når en større bil eller en bus passerede i ca 2 meters afstand fra vore ruder (der var nemlig intet fortov), så stod mørklægningsgardinerne og blafrede, som var vi endt i middelsvær efterårsstorm. Hotellet havde være så venlige at forsyne deres gæster med ørepropper, men det skal man altså ikke sove med på et hotel, der tager sig mere end godt betalt for værelserne ?

Hvor uheldig kan man være, at få BEGGE de dårligste værelser på hotellet ??? Hvis hotellet nu havde været bare lidt smarte, så havde de givet os ét af de almindelige gode værelser, og kun ét af de rigtig ringe, for så havde vi da i det mindste haft et dillema at håndtere. Men det havde vi så ikke her, for de to værelser ville simpelthen have ødelagt vor 5 dages sommerferie på Grønbechs Hotel, da netop disse værelser er total ubrugelige i de varme sommermåneder !

Så vi checkede ud efter kun én nat på Grønbechs, og tog tilbage til hvor vi kom fra. Oplevelsen “første, eneste og sidste” passer lige præcis på vores netop indhøstede erfaringer fra Grønbechs Hotel.

Vi fik hverken tilbudt discount eller anden kompensation fra hotellet, blot for info. End ikke en undskyldning eller beklagelse fra hotellets side kunne det blive til, så vi var nok bare uheldige ?

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Bendixen