Lækker dukkert

Vi besøgte Opalsøen på en dejlig solskinsdag. Min kæreste hoppede et par gange i søen fra... læs mere

Anmeldt d. 10. august 2019
Nadia R
Odense, Danmark
Et besøg værd

Opalsøen er helt klart et besøg værd, der er god mulighed for at bade i det klare vand. Lige ved... læs mere

Anmeldt d. 29. juli 2019
KSHolgersen
Fredericia, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 10. juni 2019 fra mobile enheder

Måger kan være lidt af en plage, når de synes, at du ikke er velkommen. Hvis du ikke vil have en klat i panden, så gå lidt hastigt forbi klippevæggen hvor de yngler.
Opalsøen er et flot sted, gå op ad trætrappen til stien over søen. Her er en fantastisk udsigt over sø og til Hammershus.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, BKC2013
Anmeldt d. 17. april 2019 fra mobile enheder

Smukt sted, specielt i sommerperioden! God mulighed for en gåtur rundt i området og mulighed for at prøve svævebanen lige i nærheden.
Klar en til for alle! Terrænet er ikke kørestolsvenligt alle steder.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, SanderB_6709
Anmeldt d. 17. oktober 2018 fra mobile enheder

En fantastisk smuk gåtur rundt om Opalsøen. Mange flotte klippeformationer og udsigt til Hammershus fra toppen.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Eyxjones
Anmeldt d. 14. oktober 2018

Meget smuk sted med søen hugget ud i klippen i det gamle stenbrud. Virkelig skøn natur og søen en meget smuk. Virkelig et besøg værd. Vi så en hel efterskoleklasse hoppe i søen fra kanten, hvor der er temmelig langt ned til vandfladen, svømme over til siden, hvor man kan gå op, det var sjovt at kigge på.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, Jytte B
Anmeldt d. 4. oktober 2018

Det er en stor oplevelse at se en sø så smuk i et gammelt stenbrud. Det er virkelig en skøn natur, som omgiver søen. Et must see!

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, coolheather