“Bedste is i Sandvig”
Anmeldelse af SANDVIG IS KALAS

SANDVIG IS KALAS
Anmeldt 7. august 2022 fra mobile enheder

Bedste is i Sandvig. Mange kom forbi i det gode vejr og nød en is, gående, cyklende, lokale. Er der kø går det hurtigt, så tøv ikke.

Dato for besøg: august 2022
Tak, Mathilde F

Anmeldt 25. juli 2022

Nåede forbi Kalas 3 gange på en uge. Spændende og alternative smagsvarianter…og så skifter de løbende ud blandt dem.

Tak, 273pallem
Anmeldt 23. juli 2022 fra mobile enheder

Ok is
Isen smagte fint, jeg tror jeg havde forventet mere, end det var.
Det var ikke noget særligt faktisk.
Savnede guf eller flødeskum som bare hører med til en gammeldaws vaffel.

Tak, LindaDahl
Anmeldt 22. juli 2022 fra mobile enheder

Isen er alt for dyrt i forhold til niveauet, som i bedste fald er gennemsnitligt.
Der er langt op til de til bedste af slagsen.

Tak, Brandtholdt
Anmeldt 6. juli 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker is med mange forskellige og lidt anderledes smage. Vi smagte bl.a. is med kokos, granatæble og kardemomme, som alle hver især var virkelig gode. Kan varmt anbefales.

Tak, lenaboysen

Rejsende, der kiggede på SANDVIG IS KALAS, kiggede også på

Har du været i SANDVIG IS KALAS? Fortæl om dine oplevelser!