“Ventetiden værd!”
Anmeldelse af SANDVIG IS KALAS

SANDVIG IS KALAS
nr. 1 af 1 Dessert i Allinge
Anmeldt 16. august 2020

Hjemmelavet is når det er bedst. Her er altid lidt kø, men det er bestemt ventetiden værd! Giv æble/basilikum isen en chance :)

1  Tak, CasperH

Anmeldt 14. august 2020

Kan helt klart anbefale Kalas ishus i Sandvig. Jeg smagte granatæble, og den var virkelig god.

Dog var der lang kø, hvilket trak lidt ned. Derudover synes jeg også, at prisen var lidt dyr.

3  Tak, frederikkeguld
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig is lige ud til kysten ved sandvig. Meget velsmagende. Gode siddemuligheder på bænke og trapper- alle med god udsigt.

Tak, 676clausn
Anmeldt 6. august 2020

Kalas har verdens bedste udsigt. Hver gang jeg er på Bornholm om sommeren, så skal jeg forbi en tur og have en kop kaffe og en hjemmebagt bolle. Så kan jeg sidde og fortabe mig i udsigten. Elsker den ro det giver.

Tak, Jesper K
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Lækker is ! Og der ligger deruden en hyggelig cafe bagved hvor man kan nyde solen og få lidt koldt at drikke med udsigt ud over vandet .

1  Tak, karinan930

Rejsende, der kiggede på SANDVIG IS KALAS, kiggede også på

Har du været i SANDVIG IS KALAS? Fortæl om dine oplevelser!